انواع نوشیدنی برای صبحانه برای سازمان‌ها

در بسیاری از موارد که مهمان ویژه‌ای در سازمانتان یا مکانی دیگر دارید، دوست دارید یک صبحانه کاری متفاوتی ارائه دهید و انواع و اقسام خوراکی‌های جذاب را در آن قرار دهید. یکی از این انواع خوراکی نوشیدنی‌ها هستند که واقعا می‌توانند سفره صبحانه شما را بسیار خاص کند. در این مطلب به طور اختصاصی به این موضوع می‌پردازیم که چه نوشیدنی‌هایی برای صبحانه بسیار جذاب هستند، همراه ما باشید.

آبمیوه طبیعی

آبمیوه، مخصوصا زمانی که طبیعی باشد و تار و پود میوه در آن رخنمایی کند و کمی طعم تفاله میوه همراهش باشد، به معنای واقعی تجربه عالی را برای مهمانانتان رقم می‌زند. به همین دلیل این نوشیدنی برای صبحانه سازمان شما می‌تواند معجزه کند.
در ادامه به این مورد می‌پردازیم که چه آبمیوه‌های طبیعی مناسب صبحانه سازمانی شماست.

آب طالبی طبیعی

برای فصل‌های گرم که طالبی به وفور در بازارها موجود است، این آبمیوه طبیعی روح را جلا می‌دهد. سعی کنید برای گرفتن آب طالبی نوع مرغوب آن (شاه پسند) که شیرین است را خریداری کنید و به خوبی پوست دور آن و تخم‌های وسط آن را بردارید و آبگیری را انجام دهید.
آب طالبی بهتر است که خنک سرو شود و برای همین قبل از ارائه به مهمانان سعر کنید در دمای یخچال نگه‌داری کنید.
احتمالا دارید به این موضوع فکر می‌کنید که تهیه این آبمیوه در محیط سازمان و یا شرکتتان بسیار سخت و ناممکن است. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم از مهمانو خریداری کنید.
مهمانو یک شرکت ارائه‌دهنده انواع پذیرایی‌های مراسمات و پک‌های پذیرایی صبحانه و میان‌ وعده است. این شرکت آب طالبی را در بالاترین کیفیت و بهداشت تهیه می‌کند و آن را در درون بطری‌ها و لیوان‌های زیبای تکنفره می‌ریزد، برای مشاهده آب طالبی مهمانو روی خرید آب طالبی بزنید.

آب طالبی تکنفره شماره سفارش: 02188612613
آب طالبی تکنفره شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب پرتقال طبیعی

برای فصل سرد سال هیچ چیز مانند آب پرتقال طبیعی نمی‌تواند حال مهمانانتان را خوب کند. پرتقال‌های آبدار را خریداری کرده و آن‌ها را به خوبی با دستگاه آب‌مرکبات‌گیری آب‌گیری کنید و اگر دیدید ته مزه آن کمی به تلخی می‌زند، مقداری نارنگی را آبگیری کنید و آب آن را با آب پرتقال مخلوط کنید. برای مشاهده آب پرتقال مهمانو و ایده گرفتن از آن روی سفارش آب پرتقال طبیعی بزنید.

آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: 0218612613
آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۳

آب هویج طبیعی

تقریبا می‌توان گفت آب هویج فصل نمی‌شناسد و در هر فصلی می‌توان آن را تهیه کرد. سعی کنید حتما هویج‌های آبدار را تهیه کنید، زیرا میزان درصد آبی که می‌دهد به مراتب متفاوت‌تر از هویج خشک است. اگر صلاح دانستید مهمانو آب هویج را هم در کیفیت بالا تقدیم شما می‌کند، برای مشاهده روی سفارش آب هویج بزنید.

خرید آب هویج طبیعی شماره سفارش: 02188612613
خرید آب هویج طبیعی شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب سیب طبیعی

آب سیب را نیز می‌توان تقریبا در هر فصلی تهیه و سرو کرد. آب سیب بسیار خوشمزه است و ممکن است ظاهر و رنگ خیلی جذابی نداشته باشد، ولی طعم شیرین و دلنشینش ظاهرش را جبران می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر آب سیب خالی، این آبمیوه طبیعی را با آب هویج ترکیب کنید تا شیرینی آن و طعم آن را مطلوب‌تر کنید. می‌توانید این آبمیوه طبیعی عالی را با فشار دادن خرید آب سیب طبیعی خریداری کنید.

آب سیب طبیعی مهمانو شماره سفارش: 02188612613
آب سیب طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

شما با کلیک روی آبمیوه طبیعی اطلاعات خیلی بیشتری و نکات تکمیلی انواع آبمیوه طبیعی را به دست آورید.

شربت ایرانی

یکی از پذیرایی‌های بسیار جذابی که می‌توانید انجام دهید انواع شربت ایرانی است. اگر در فصل گرم سال قرار دارید ارائه این شربت‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد، هرچند در فصل سرد سال نیز خالی از لطف نیست.

شربت آبلیمو

طعم خوش لیمو در شربت آبلیمو، یک صبحانه شیک برای مهمان شما رقم می‌زند. فقط دقت کنید که این شربت نسبت به شربت‌های دیگر نیازمند شکر بیشتری است و بهتر است شکر را در حالتی که آب گرم است حل کنید تا راحت‌تر حل شود و چیزی ته‌نشین نشود. اضافه کردن گلاب و حتی زعفران درست است که اختیاری است، ولی شربت شما را همه‌چیزتمام می‌کند. مهمانو این شربت را که با استفاده از آب لیمو صد در صد طبیعی تهیه شده را نیز دارد. برای سفارش روی خرید لیموناد بزنید.

شربت آبلیمو مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: 02188612613
شربت آبلیمو مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

شربت تخم شربتی و خاکشیر

تخم شربتی و خاکشیر از سنتی‌ترین شربت‌های دانه‌دار ایرانی هستند که حس خوبی را به مهمانان شما منتقل می‌کند. دانه‌های تخم شربتی و حتی خاکشیر را در آب بریزید و ده دقیقه منتظر بمانید تا لعاب پیدا کند و سپس جوری جدا کنید که شن‌ریزه‌های آن در آب بماند. سپس تخم شربتی‌های لعاب دارد را در پارچ آب شیرین‌شده بریزید و خاکشیر را با آن ترکیب کنید. سپس در یخچال بگذارید تا خنک شود. توصیه می‌کنیم مقداری گلاب و یا عرق بهارنارنج برای خوشبو شدن آن اضافه کنید. اگر حوصله درست کردن این شربت در تعداد بالا را ندارید روی خرید شربت تخم شربتی بزنید.

شربت تخم شربتی و خاکشیر مهمانو شماره سفارش: 02188612613
شربت تخم شربتی و خاکشیر مهمانو
شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

شربت زعفران

این شربت یکی از بهترین پیشنهاد صبحانه برای همکاران است. رشته‌های سرخ زعفران در این شربت رخ‌نمایی می‌کند و به شدت طعم و بوی عالی دارد و شادی‌آور است. زعفران را در ظرفی جداگانه دم کنید و در ظرفی دیگر شکر را با آب گرم ترکیب کنید. به خوبی حل کنید. سپس زعفران را به ترکیب آب شیرین اضافه کنید. شما می‌توانید در حد بسیار کمی گلاب نیز در این نوشیدنی ترکیب کنید. برای سفارش این شربت عالی روی سفارش شربت زعفران بزنید.

شربت زعفران تکنفره مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: 02188612613
شربت زعفران تکنفره مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳



برای اطلاعات کامل و آشنایی با تعداد بیشتری شربت روی انواع شربت‌های سنتی ایرانی کلیک کنید.

نوشیدنی‌های گرم

به خصوص در فصول سرد، انواع صبحانه گرم در هوای سرد واقعا می‌چسبد. نوشیدنی‌های نیز از این قائده مستثنی نیستند. همه ما می‌دانیم چای یک نوشیدنی پایه و همیشگی در صبحانه سازمانی است. برای همین از این مورد گذر می‌کنیم و به سایر موارد اشاره می‌کنیم.

 

شیرکاکائو گرم

شیرکاکائو داغ در کنار یک کیک و شیرینی یک صبحانه بسیار خوشمزه است. برای ایده گرفتن و خرید کیک و شیرینی مناسب روی خرید کیک و شیرینی بزنید. حواستان باشد شیرکاکائو هنگام پخت نسوزد و کاکائو آن نیز ته‌نشین نشود.

شیر گرم

شیر گرم نیز یک نوشیدنی گرم و جذاب است. البته خیلی‌ها شیر گرم را دوست ندارند، برای همین سعی کنید به عنوان تنها نوشیدنی صبحانه کاری خود ارائه ندهید. ولی به عنوان یک گزینه بسیار جذاب است.

انواع قهوه، هات چاکلت، نسکافه و ….

انواع نوشیدنی گرم که فراورده کاکائو و یا قهوه هستند نیز بسیار جذاب هستند. مثلا یک کیک هویج و گردو در کنار این نوشیدنی کاملا صبحانه شما را صبحانه کافه‌ای می‌کند. برای تهیه کیک هویج و گردو روی خرید کیک هویج و گردو بزنید.

اسلایس کیک هویج و گردو مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: 02188612613
اسلایس کیک هویج و گردو مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

امیدواریم با راهنمایی ما یک صبحانه کامل و عالی را به مهمانان خود در سازمان ارائه دهید. همچنین شما می‌توانید انواع سوالات خود و مشاوره خود از مهمانو برای پذیرایی صبحانه با شماره‌گیری ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳tel:02188612613 دریافت کنید. همچنین مهمانو صبحانه را در قالب پک کامل نیز می‌تواند ارائه دهد. برای سفارش روی پک صبحانه بزنید.

پک صبحانه شیک مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: 02188612613
پک صبحانه شیک مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا