بهترین آبمیوه طبیعی برای مراسمات چیست؟

آبمیوه‌های بسته‌بندی از دیرباز نقش مهمی در مراسمات به خصوص مراسمات رسمی داشتند. به مرور و پس از آن که مردم به ضررهای این مدل آبمیوه‌های حاوی رنگ و اسانس غیرطبیعی پی بردند، به سمت آبمیوه‌های طبیعی رفتند. همچنین بسیاری از افراد با بالا رفتن سنشان دیگر قادر به خوردن محصولات مضر نبودند. به همین جهت در این مطلب، انواع آبمیوه‌های طبیعی که می‌توان در مراسمات ارائه داد را بررسی می‌کنیم؛ همراه ما باشید.

آب هویج

آب هویج یکی از آبمیوه‌هایی است که بسیار در ایران پرطرفدار است و آن را هم به صورت خالی و هم با ترکیب اقلام غذایی دیگر سرو می‌کنند. مثلا آب هویج را در بسیاری از موارد همراه با بستنی نیز می‌خورند.
نکته قابل اهمیت که در مورد آب هویج می‌توانیم بگوییم، آن است که آن را ظرف ۲۴ ساعت پس از آبگیری باید نوشید و جز آبمیوه‌هایی است که زود خراب می‌شود.
رسیده بودن هویج و میزان آبدار بودن هویج در آب هویجی که با دستگاه آبمیوه‌گیری به دست می‌آورید تاثیرگذار است. اگر مراسم بزرگی دارید و تهیه آب هویج برای شما مشکل است، اصلا نگران نباشید! شرکت مهمانو که متخصص پذیرایی است می‌تواند آب هویج را در بطری‌ها زیبای یک نفره در تهران و کرج تقدیم شما کند. برای سفارش روی آب هویج تک نفره بزنید.

خرید آب هویج طبیعی شماره سفارش: 02188612613
خرید آب هویج طبیعی شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب طالبی

در روزهای گرم سال، آب طالبی طبیعی به شدت می‌چسبد! سعی کنید برای تهیه آب طالبی از طالبی‌های شیرین و نژادی از طالبی (نژاد شاه پسند) استفاده کنید که به خودی خود شیرین باشد و نیازی به شکر نداشته باشد؛ اما در کل آب طالبی نیاز به اضافه کردن شکر دارد. طالبی‌ها را به خوبی شسته و پوست آن را بگیرید، تخم‌های آن را از وسط آن جدا کنید و طالبی‌ها را به حبه‌های کوچکی تقسیم کنید.
طالبی‌های تکه‌تکه‌شده را درون مخلوط‌کن بریزید و فرایند آبگیری را شروع کنید. (این کار را با آبمیوه‌گیری نیز می‌توانید انجام دهید.) در نهایت شکر را به اندازه کافی به آب طالبی اضافه کنید و آن را در یخچال قرار دهید تا برای مصرف خنک شود. لازم به ذکر است که اب طالبی را تا ۴۸ ساعت بعد از تولید باید مصرف کرد. شما نصف وزن طالبی‌هایی که تهیه کردید، می‌توانید آب طالبی داشته باشید.

مهمانو این محصول را نیز در سبد خود جای داده است. برای سفارش روی آب طالبی تک نفره بزنید.

آب طالبی تکنفرهشماره سفارش: 02188612613
آب طالبی تکنفره مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب هندوانه

در گذشته زیاد مرسوم نبود که هندوانه را آب‌گیری کنند. زیرا خوردن این محصول به صورت خود چیزی که هست راحت بود و آن را به صورت قاچ‌شده و یا خوردشده مصرف می‌کردند. ولی با گذشت زمان آب هندوانه نیز وارد سبد آبمیوه طبیعی ایرانیان شد. برای تهیه آب هندوانه یک چالش بزرگ وجود دارد و آن هم دانه‌های هندوانه است. برعکس طالبی که دانه‌هایش در مرکز آن قرار دارد، دانه‌های هندوانه در درون آن پخش است. سعی بکیند به گونه‌ای هندوانه را برش بزنید که هسته‌ای در آن نماند و یا هسته‌های کمی در آن باقی بمانند.
هندوانه‌های تکه‌تکه‌شده را درون مخلوط‌کن بریزید و به خوبی مخلوط کنید. به این ترکیب نیز باید شکر اضافه کنید و این شکر باید بیشتر از میزان شکری باشد که آب طالبی اضافه می‌کنید.
پس از انجام این مراحل، آب هندوانه را از صافی عبور دهید تا هسته‌هایی که از آن باقی‌مانده است، خارج شود. نکته قابل ذکر در این آبمیوه آن است که آن را سعی کنید بلافاصله بعد از آبگیری مصرف کنید چون سرعت ترش شدن آن بسیار بالاست.
اگر برای تعدادی بالا از مهمانانتان به دنبال آب هنداونه باکیفیت هستید، می‌توانید آب هندوانه تک نفره مهمانو را بخرید.

آب هندوانه طبیعی مهمانوشماره سفارش: 02188612613
آب هندوانه طبیعی مهمانو
شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب سیب طبیعی

چه پاییز، چه زمستان و چه بهار و تابستان باشد می‌توانید آب سیب را بگیرید و مصرف کنید. نیاز به گفتن فواید سیب و به طبع آن آب سیب نیست و همه از آن مطلع هستیم. سیب‌ها را به خوبی بشویید و آن را به چهار تکه تقسیم کنید. سپس به آرامی به داخل دستگاه آبمیوه‌گیری بریزید و آب آن را بگیرید. شما حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد وزن سیب‌هایی که خریداری کردید، می‌توانید آب سیب طبیعی داشته باشید.
نکته قابل توجه در مورد آب سیب آن است که این آبمیوه نسبت به آبمیوه‌های طبیعی دیگر قدرت ماندگاری بیشتری دارد و همچنین برای افزایش قدرت ماندگاری و خوشمزه کردن، می‌توانید مقداری از آن را به آب هویج طبیعی اضافه کنید.
آب سیب معمولا ته‌نشینی دارد و باید قبل از مصرف آن را به خوبی هم زد.
برای سفارش آب سیب مهمانو روی آب سیب طبیعی کلیک کنید.

آب سیب طبیعی مهمانو شماره سفارش: 02188612613
آب سیب طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب پرتقال طبیعی

آب پرتقال طبیعی از قدیم‌الایام نماد باکلاسی در بین ایرانیان بوده است. این محصول بسیار پرطرفدار که فقط در فصل‌های سرد سال موجود است می‌تواند سفره پذیرایی شما را بسیار رنگین‌تر کند. پرتقال‌های آبدار را از بازار تهیه کنید و آن‌ها را به خوبی بشویید و از وسط نصف کنید. دستگاه آب‌مرکبات‌گیری را بیاورید و آب این پرتقال‌ها را بگیرید.
به خاطر ماهیت پرتقال ممکن است آب آن مقداری تلخ و یا حتی ترش شده باشد. برای همین توصیه می‌کنیم، مقداری نارنگی نیز در کنار آب پرتقال بخرید و آب آن را بگیرید.
اگر بتوانید پرتقال‌های آبداری انتخاب کنید، می‌توانید تا نصف وزن پرتقال‌هایتان آب پرتقال طبیعی داشته باشید. از آن جا که بسیاری از مراکز دستگاه آب‌مرکبات‌گیری ندارند از تهیه این محصول بی‌بهره هستند ولی اگر ساکن تهران و یا کرج باشید مهمانو این محصول را می‌تواند در اختیارتان قرار دهد. برای تهیه این محصول روی آب پرتقال طبیعی بزنید.

آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: 0218612613
آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۳

آب انار طبیعی

آب انار طبیعی به دستگاه تصفیه خون شهره است. متاسفانه بسیاری از برندها آب انار غیرطبیعی را در قالب اب انار طبیعی می‌‍فروشند. برای تهیه آب انار طبیعی، انارهای آبداری را بخرید، آن را ببرید و با زدن به پشت آن دانه‌های آن را خارج کنید و درون آبمیوه‌گیری بریزید. در این روش به دلیل شکستن تخم‌های درون دانه‌های انار مقداری مزه آن به تلخی می‌رود. ولی اگر دستگاه مخصوص آب‌انارگیری داشته باشید، می‌توانید انارها را به دو نیم تقسیم کنید و روی دستگاه قرار دهید و با فشار دادن اهرم آن، آبش را در سلامت کامل بگیرید.
به دلیل آن که در بسیاری از مراکز دستگاه مخصوص آب‌انارگیری نداریم، خریدن آن از مهمانو را توصیه می‌کنیم. برای خرید روی آب انار طبیعی بزنید.

آب انار طبیعی مهمانو شماره سفارش: 02188612613
آب انار طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

آب انگور طبیعی

آب انگور قرمز و حتی زرد بسیار خوشمزه و مقوی است. باید سعی کنید انگورهایی را که تهیه کنید. دانه‌های حساسی نداشته باشند تا مزه آب انگور تغییر پیدا نکند. مهمانو این محصول را در انواع قرمز و زرد آن به فروش می‌رساند. برای تهیه قرمز روی آب انگور طبیعی قرمز و برای تهیه زرد روی آب انگور زرد بزنید.

آب انگور قرمز مهمانو شماره سفارش: 02188612613
آب انگور قرمز مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳
آب انگور زرد مهمانو شماره سفارش: 02188612613
آب انگور زرد مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

امیدواریم با این راهنمایی‌ها بتوانید آبمیوه طبیعی مناسب مراسمتان را انتخاب کنید. متخصصان مهمانو توصیه می‌کنند همیشه آبمیوه طبیعی را به آبمیوه غیرطبیعی ترجیح دهید؛ چون این موضوع که به فکر سلامت مهمانانتان بودید، هیچوقت از چشم آن‌ها دور نمی‌ماند؛ همچنین اگر به یک جستجوی ساده در سایت مهمانو بپردازید، متوجه می‌شوید آنقدر تفاوت قیمتی بین آبمیوه‌های مصنوعی و طبیعی نیست که مدل مضر و مصنوعی آن را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا