پیشنهاد صبحانه برای همکاران

بسیاری از ما همکارانمان را در طول روز بیشتر از اعضای خانواده خود می‌بینیم. همچنین دو وعده از سه وعده غذای روزانه خود را در کنار پرسنل شرکتمان سرو می‌کنیم. برای همین، در کنار هم بودن ما به ویژه هنگام صرف یکی از وعده‌های غذایی، بسیار ارزشمند است و رضایت را بالا می‌برد. یک صبحانه کاری خوب می‌تواند بهانه شروع یک روز عالی کاری باشد، به همین جهت توی این مطلب، پیشنهاد‌های متفاوت و بسیار جذابی ارائه می‌کنیم که دیگر دغدغه تهیه صبحانه برای همکاران خود را نداشته باشید. پس همراه ما باشید و به دقت از پیشنهادات صبحانه برای همکاران نت‌برداری کنید. همچنین اگر فرصتی برای آماده کردن صبحانه برای همکاران را ندارید، می‌توانید با زدن روی صبحانه آماده، آن را به شکل آماده و سازمانی سفارش دهید.

نوع‌های مختلف صبحانه برای همکاران

همین الان بروید از همکارانتان بپرسید چه مدل صبحانه‌ای دوست دارند؟ گرم یا سرد؟ احتمالا اکثر همکارانتان صبحانه گرم را انتخاب می‌کنند؛ ولی عده‌ای هم صبحانه‌های سرد را دوست دارند. به طور کلی دو مدل صبحانه گرم و سرد دارید و هرکدام مورد پسند افراد خاصی است؛ ولی اگر قصد سورپرایز کردن همکارانتان را دارید، ما صبحانه گرم را پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه پیشنهاد‌های صبحانه برای همکاران را از صبحانه‌های گرم شروع می‌کنیم.

پیشنهاد صبحانه گرم برای همکاران

پیشنهادهای صبحانه گرم برای همکاران بسیار متفاوت و صدالبته جذاب هستند، برای همین از املت شروع می‌کنیم.

۱-املت پیشنهاد همه‌پسند صبحانه همکاران!

املت صبحانه همکاران می‌تواند به شکل‌های متفاوت پخته شود، آب گوجه یا رب گوجه؟ داستان از انتخاب بین این دو شرع می‌شود، رب گوجه سریعتر آماده می‌شود ولی آب خود گوجه صفای خودش را دارد! این انتخاب شماست که کدام را انتخاب کنید. انتخاب بعدی روی آن است که از روغن استفاده کنید یا پنیر پیتزا؟ استفاده از روغن مرسوم است، ولی پنیر پیتزا هم املت را خوشمزه می‌کند و هم به زیبایی ظاهری آن می‌افزاید. 

۲-حلیم پیشنهاد جذاب صبحانه برای همکاران!

از قدیم بین ما ایرانیان رسم بوده است که هروقت صبح بخواهیم کسی را خیلی خوشحال کنیم، برای او حلیم می‌خریم. حالا اگر واقعا صبحانه برای همکارانتان مهم است و قصد دارید از ته دل خوشحالشان کنید، برای آن‌ها حلیم بپزید! ببخشید حلیم بخرید. پختن و خرید مواد اولیه حلیم به قدری دردسر دارد که ممکن است شما را پشیمان کند. حالا سوال اینجاست که از کجا باید خرید؟ از مهمانو که تخصص صبحانه آماده سازمانی را دارد. برای خرید حلیم روی حلیم صبحانه سازمانی بزنید.

۳-عدسی پیشنهاد عالی صبحانه برای همکاران اگر درست پخته شود

عدسی هم اگر درست پخته شود می‌تواند خوشمزه‌ترین صبحانه گرم برای همکاران باشد. خوب پختن و جنس مناسب عدس و استفاده از طعم‌دهنده‌ها و ادویه‌های مناسب می‌تواند عدسی را از یک غذای معمولی به پادشاه سفره صبحانه برای همکاران تبدیل کنید. مهمانو خوب بلد است چگونه عدسی خود را خوشمزه و همه‌پسند بپزد.

۴-خوراک لوبیا، یک پیشنهاد صبحانه برای همکاران متفاوت

خوراک لوبیا هم از آن غذاهایی است که مدل پختن و مواد غذایی همراهش خیلی مهم است. البته این نکته هم قابل ذکر است که این خوراک مورد علاقه همه افراد نیست. برای همین، قبل از تهیه این غذا، نظر همه را بپرسید و مطمئن شوید که به آن علاقه‌مند هستند. مهمانو یک خوراک لوبیا با قارچی دارد که فقط کافی است، یک بار آن را میل کنید تا عاشقش شوید.

۵-آش شله قلمکار، همه آش‌ها یکجا جمع شده‌اند!

آش شله قلمکار به قدری غنی است که آن را مصداق غذای کامل می‌دانند. تقریبا همه افراد آش‌خور، حساب ویژه‌ای برای این آش باز کرده‌اند. این آش به قدری سنگین است که همراه آن دیگر نیاز نیست صبحانه دیگری سفارش دهید و چای و نبات کفایت می‌کند.

۶-تخم مرغ آبپز، یک صبحانه کم دردسر ‌برای همکاران

تخم مرغ آبپز سالم‌ترین صبحانه گرم ممکن است. اگر قصد تهیه این صبحانه را دارید، همراه آن از گوجه یا خیار و خیارشور استفاده کنید. این صبحانه پر از مواد مغزی است و به سرعت سیر می‌کند. شما می‌توانید این صبحانه را ترکیبی با املت تهیه کنید تا آن را به افرادی که از املت خوششان نمی‌آید بدهید. مهمانو معمولا همراه با تخم مرغ آبپز خود گوجه گیلاسی می‌دهد و همین تخم مرغ آبپز مهمانو را خاص کرده است.

۷-کله‌ پاچه، پیشنهاد مخرب صبحانه برای همکاران ولی خوشمزه و چرب

اگر همکاران کله ‌پاچه ‌‌بازی دارید، این گزینه ویژه صبحانه برای همکاران را از قلم نیندازید. حتی می‌توانید برای عوض شدن و صمیمی‌تر شدن فضا، از محیط کار برای مدتی کوتاه خارج شوید و در طباخی، کله‌ پاچه میل کنید. برای انتخاب این گزینه، نیم‌نگاهی به سن و سال همکاران خود کنید و حتما با پرسیدن از آن‌ها مطمئن شوید، با خوردن این صبحانه مضر و پرکالری ولی خوشمزه مشکلی نداشته باشند. به طور کلی به هیچ وجه سرو کردن این صبحانه بیش از یک روز را به شما توصیه نمی‌کنیم، زیرا تبعات جبران‌ناپذیری دارد.

حالا به سراغ گزینه‌های سرد پیشنهاد صبحانه برای همکاران می‌رویم:

پیشنهاد صبحانه سرد برای همکاران

قبل از هرچیزی به شما بگوییم که صبحانه‌های سرد منافاتی با صبحانه گرم ندارند و شما می‌توانید برای رنگارنگ کردن میز صبحانه خود چند گزینه را تهیه کنید و با این کار دیگر صبحانه برای همکاران محدودیت ندارد و هرکسی چیزی که دوست دارد را سرو می‌کند. به سراغ موارد صبحانه سرد برای همکاران می‌رویم:

۱-پنیر و کره مربا و عسل و خامه گزینه‌های روتین صبحانه برای همکاران

اگر روی میز صبحانه برای همکارانتان از پنیر استفاده می‌کنید، توصیه اکید داریم به خاطر مسائل بهداشتی، پنیر تک‌نفره باشد و همراه آن از اقلامی مانند گردو و خرما استفاده کنید. کره را که خودتان بهتر می‌دانید همراه مربا و یا عسل مصرف می‌کنند. همچنین مربا و عسل را همراه خامه نیز می‌توانید استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار گزینه‌های گرم، چند مورد از این گزینه‌های روتین صبحانه برای همکاران نیز تهیه کنید تا سفره خود را تکمیل کرده باشید.

۲-شکلات صبحانه، گزینه‌ای که در صبحانه برای همکاران همه عاشقش‌اند

کسی است که شکلات صبحانه نوتلا یا فرمند را دوست نداشته باشد؟ مگر می‌شود از کاکائوی غلیظ و نرم لای نان در صبحانه گذشت؟ این گزینه یکی از پیشنهادات ویژه برای صبحانه همکاران است. یکی از مشکلاتی که در شکلات صبحانه وجود دارد، نکات بهداشتی آن است؛ زیرا ممکن است چند نفر از یک ظرف شکلات استفاده کنند؛ ولی نگران نباشید و به راحتی از مهمانو شکلات صبحانه تک‌نفره سفارش دهید.

شکلات صبحانه، پیشنهادی ردنشدنی!

۳-حلوا شکری و کرم ارده، یک صبحانه برای همکاران بسیار مقوی

حلوا شکری و کرم ارده گزینه‌های متفاوت‌تری نسبت به موارد قبلی هستند. اگر صبح‌های کاری سختی دارید که نیاز به کار فکری یا بدنی شدیدی دارد، اکیدا تهیه این اقلام را توصیه می‌کنیم.

۴-میوه، گزینه جذاب و باکلاس و سالم صبحانه برای همکاران

متاسفانه به میوه در صبحانه ایرانی کم‌لطفی شده است. هم سالم است، هم مفید و هم باکلاس! معمولا همراه با نان و پنیر، انگور مانند نگینی می‌درخشد. سیب که به نماد سلامتی معروف است و موز هم میوه‌ای نیست که کسی بدش بیاید. ولی یک مشکل وجود دارد؟ خیلی از میوه‌هایی که در میوه‌فروشی می‌خریم زده دارد و کلا شستن و آماده کردن میوه سخت است. چاره چیست؟ باز هم مهمانو چاره کار است! انواع میوه مجلسی و شسته‌شده را از مهمانو سفارش دهید.

۵_آبمیوه طبیعی، اینجا شرکت است یا هتل؟

اگر می‌خواهید خیلی سنگ تمام بگذارید، آبمیوه‌های طبیعی مانند آب پرتقال طبیعی و آب هویج طبیعی را از قلم نیندازید. این آبمیوه‌ها، کیفیت صبحانه برای همکاران را به شدت بالا می‌برد و رضایت شغلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

امیدواریم توانسته باشیم کمک کنیم تا با پیشنهاد صبحانه برای همکاران، صبحانه‌ای عالی و فراموش‌نشدنی را در کنار همکاران خود میل فرمایید. اگر احساس می‌کنید برای این کار نیازمند مشاوره تخصصی هستید، مهمانو در کنار شماست! با شماره ۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا