انواع صبحانه گرم هتلی

اگر از اکثر ما سوال بپرسند، جذاب‌ترین صبحانه‌ای که خوردید، کجا بوده؟ احتمالا همه ما به صبحانه گرم هتلی و حتی صبحانه‌های سردی که در هتل خوردیم، اشاره می‌کنیم. معمولا هم از نظر چیدمان میز و هم محتویات صبحانه، هتل بهترین جا است. ولی چاره چیست؟ آیا همیشه می‌توان به هتل رفت؟ خیر. پس باید بتوانیم شبیه به صبحانه‌های هتل را برای خودمان و یا مهمانان و حتی در سازمانمان مهیا کنیم. در این مطلب به طور کامل اصول صبحانه گرم هتلی را می‌گوییم و تمام فوت‌های کوزه‌گری آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم، پس همراه ما باشید.

چند مدل صبحانه گرم هتلی داریم؟

تعداد روش‌های سرو صبحانه گرم بسیار زیاد است! در اینجا به مهم‌ترین سبک‌های سرو صبحانه هتل اشاره می‌کنیم:

صبحانه انگلیسی، از معروف‌ترین صبحانه‌های گرم هتل

صبحانه انگلیسی به طور کامل وجهه بین‌المللی دارد و در کل دنیا سرو می‌شود و شاید بتوان به جرات گفت یکی از کامل‌ترین صبحانه‌های گرم هتلی در جهان است. سوسیس، خوراک لوبیا، ورقه گوشت (بیکن)، گوجه سرخ شده، قارچ و نیمرو و نان تست و عسل از بازیگران اصلی این نمایش زیبا هستند. به عنوان نوشیدنی می‌توانید از چای و قهوه و آب پرتقال طبیعی بهره ببرید. این صبحانه یک وعده کامل است و در دنیا با توجه به ذائقه مخاطب طبخ می‌شود. در ایران سعی کردند این صبحانه را ایرانیزه کنند تا مورد پسند ایرانی‌ها باشد. مثلا گوشت‌ها را در لایه‌های نازک‌تری خورد می‌کنند و بیشتر در معرض حرارت قرار می‌دهند.

اگر این صبحانه را مهمانان سازمان خود بدهید، به معنای واقعی حجت را تمام کردید و خودتان را همیشه در ذهن مهمانانتان ثبت کردید.

صبحانه انگلیسی یکی از انواع صبحانه گرم هتلی جهانی
صبحانه انگلیسی

صبحانه ترکی که احتمالا در ترکیه تجربه کردید

شاید بتوان این صبحانه را نزدیک‌ترین صبحانه بین المللی به صبحانه‌های ایرانی دانست. کره، چند مدل پنیر، نان سیمیت (نان حلقه‌ای معروف ترکی)، سوسیس گوشت حلقه‌ای شده، زیتون، نیمرو، گوجه، خیار، مربا، عسل، چای سیاه و یا قهوه با شیره انگور، پازل‌های این صبحانه گرم هتلی جذاب هستند. این صبحانه را در صورتی که مهمان ترک دارید اکیدا پیشنهاد می‌کنیم و از شما می‌خواهیم شبیه به ترک‌ها میز را بچینید.

صبحانه ترکی از انواع صبحانه گرم هتلی
صبحانه ترکی

صبحانه فرانسوی، مختصر ولی خوشمزه

اگر می‌خواهید صبحانه کم ولی جذاب بدهید، این سبک را به شما توصیه می‌کنیم. در این روش از صبحانه‌های بین‌المللی، ماده غذایی اصلی، نان کروسان داغ است که به وسیله تکه‌های بادام تزئین‌شده و با شکلات و کره و یا حتی خامه سرو می‌شود. نوشیدنی همراه با این صبحانه خوشمزه، قهوه و یا شکلات داغ (هات چاکلت) است؛ شما می‌توانید از آبمیوه طبیعی و چای نیز به عنوان نوشیدنی این صبحانه دلنشین، استفاده کنید. نان تست با کرم کاکائو نوتلا، مربا و یا عسل دیگر اقسام این مدل صبحانه هستند. همچنین دیده‌شده در هتل‌هایی این صبحانه همراه با میوه خورد شده، سرو شده است.

صبحانه فرانسوی از انواع صبحانه هتلی
صبحانه فرانسوی

صبحانه ایرانی، هیچ چیز ایرانی نمی‌شود

اما اصل کاری، صبحانه ایرانی است. در ادامه به تفکیک به مواد غذایی این صبحانه اشاره می‌کنیم:

املت، جذاب‌ترین صبحانه گرم هتلی

تجربه چندین ساله ما در ارائه صبحانه گرم هتلی مجالس و سازمان‌ها نشان می‌دهد املت محبوب‌ترین صبحانه گرم هتلی در ایران است. املت به طور کلی با رب و یا گوجه تازه پخته می‌شود. ما برای صبحانه گرم هتلی، املت با گوجه را پیشنهاد می‌دهید. در این روش سعی کنید پوست گوجه را بگیرید و به خوبی خورد کنید و در تابه به هم بزنید و سپس تخم مرغ اضافه کنید. شاید در ظاهر پختن املت ساده باشد ولی اینگونه نیست و چم و خم کار بسیار مهم است. به شما توصیه می‌کنیم املت درجه یک هتلی را از مهمانو سفارش دهید. این شرکت تجربه زیادی در ارائه املت دارد. برای خرید املت داغ درجه یک مهمانو روی خرید املت تک نفره بزنید.

املت، صبحانه خوشمزه ایرانیسفارش املت برای سازمان ها: 02188612613
املت، صبحانه خوشمزه ایرانی

عدسی دلچسب

عدسی هم یکی از انواع صبحانه گرم هتلی است. دیرپز و یا زودپر بودن نوع عدس در میزان حرارت دیدن عدسی مهم است. معمولا آشپزهای حرفه‌ای از فلفل و گلپر و … برای خوشمزه‌تر شدن عدسی استفاده می‌کنند. همچنین یک نصفه لیمو و تکه‌ای نان در کنار عدسی آن را درجه یک می‌کند. برای سفارش عدسی درجه یک مهمانو روی سفارش عدسی تهران بزنید. عدسی را حتما به صورت داغ سرو کنید.

عدسی، یک صبحانه عالیبرای سفارش سازمانی تماس بگیرید: 02188612613
عدسی، یک صبحانه عالی

کله پاچه، شروع صبح رویایی ایرانی

باید کله پاچ باز باشید تا متوجه منظورمان شوید. کله پاچه را همراه با سنگک داغ و لیمو و سرکه به مهمان خود بدهید. کاسه بزرگی به هر کسی بدهید تا بتواند تلیت درست کند. از افرادی که چربی ندارند بپرسید و به آن‌ها مغز دهید. سعی کنید در همه پرس‌ها به میزان مشخصی پاچه بگذارید و در نهایت حتما بعد از سرو کله پاچه چای دهید تا فشار خون مهمانانتان کنترل شود و خدای ناکرده دچار مشکل نشوند.

کله پاچه یک صبحانه بینظیر
کله پاچه یک صبحانه بینظیر

خوراک لوبیای داغ

خوراک لوبیا نیز مورد علاقه عده‌ای است. اگر لوبیا را داخل رب بپزید و به آن قارچ اضافه کنید، محشر می‌شود. در این صبحانه گرم هتلی هم می‌توان نان سرو کرد. حتما قبل از سفارش چنین صبحانه‌ای سعی کنید اطمینان کسب کنید که مهمانانتن آن را دوست داشته باشند. مهمانو سعی کرده خوراک لوبیا را به بهترین روش و با تمام فوت‌های کوزه‌گری‌هایش طبخ کند. برای سفارش لوبیا داغ همراه با قارچ که مهمانانتان انگشتانشان را با آن بخورند روی خرید خوراک لوبیا آماده بزنید.

خوراک لوبیا با قارچ خوشمزه مهمانو شماره سفارش: 02188612613
خوراک لوبیا با قارچ خوشمزه مهمانو

حلیم، صبحانه گرم هتلی گرم و خوشمزه و کامل

پختن حلیم نیاز به دستگاه دارد و اگر دستگاه نداشته باشید باید گوشت‌ها را با دست ریش ریش کنید و ساعت‌ها پای دیگ و یا قابلمه آن را هم بزنید. برای همین توصیه اکید می‌کنیم حلیم را از بیرون تهیه کنید. سعی کنید همراه با حلیم خود شکر و پودر دارچین بدهید. برای خرید حلیم باکیفیت همراه با دارچین و شکر از مهمانو روی حلیم تک نفره بزنید. مهمانو دستگاه‌های مخصوص پخت حلیم دارد و با توجه به تجربیات زیادش، حلیم را در کیفیت بسیار بالایی به مشتریان خود می‌دهد.

حلیم حرفه ای مهمانوشماره سفارش: 02188612613
حلیم حرفه ای مهمانو

آش شله قلمکار، ویژه عاشقان آش

خیلی‌ها عاشق آش هستند و هیچ چیز را با آن عوض نمی‌کنند. به این افراد آش شله قلمکار را که کامل‌ترین آش از نظر مواد غذایی است، توصیه می‌کنیم. پختن این آش هم مانند حلیم دردسرهای فراوانی دارد و برای همین توصیه می‌کنیم ترجیحا این صبحانه گرم هتلی را از بیرون و متخصصینش سفارش دهید. برای خرید آش شله قلمکار مهمانو روی آش شله قلمکار تک نفره بزنید.

آش شله قلمکار مهمانوشماره سفارش: 02188612613
آش شله قلمکار مهمانو

حالا بعد از آشنا شدن با انواع صبحانه گرم هتلی سوال بعدی این است که:

میز صبحانه گرم هتلی را چگونه بچینیم؟

در روی یکی از میزها باید ظروف مختلف قرار دهید. به اندازه کافی بشقاب دارای عمق، بشقاب تخت، پیشدستی، قاشق بزرگ، قاشق چای خوری، چنگال، نلبکی، فنجان، چاقو و … قرار دهید. در میزی دیگر نوشیدنی‌هایی قرار دهید. آب جوش، پودر قهوه فوری، تی بگ و انواع آب میوه طبیعی مانند آب طبیعی پرتقال قرار دهید.

در چند میز دیگر انواع مواد غذایی همراه با قاشق مخصوص قرار دهید تا مهمانتان آن را در ظرف خود قرار دهند. برای حرفه‌ای‌تر شدن کار می‌توانید افرادی را سر میز به خدمت بگیرید تا به کشیدن مواد غذایی کمک کنند. سعی کنید میز صبحانه گرم هتلی را همزمان با رنگی و شلوغ بودن، مرتبط بچینید.

میز استاندارد صبحانه گرم هتلی
میز استاندارد صبحانه گرم هتلی

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا بتوانید یک صبحانه گرم هتلی عالی ارائه کنید. اگر صبحانه شما کاری است، می‌توانید مطلب تخصصی صبحانه کاری را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا