پذیرایی در غرفه نمایشگاه

یکی از مواردی که شما را در یک نمایشگاه در کنار تمام رقبایتان منحصر به فرد می‌کند، پذیرایی کردن از مراجعه‌‌کنندگان است. پذیرایی در غرفه نمایشگاه اصولی دارد که آن را در این مطلب بررسی می‌کنیم؛ همچنین به شما می‌گوییم باید از چه اقلام پذیرایی استفاده کنید و آن را چگونه تهیه کنید، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چه اقلام پذیرایی شما را در ذهن مهمانانتان ماندگار می‌کند؟

اقلام پذیرایی که کلیشه‌ای نباشد، می‌تواند شما را در ذهن‌ها ماندگار کند. در ادامه چندین پذیرایی متفاوت و عالی را به شما معرفی می‌کنیم:

پذیرایی آبمیوه طبیعی در غرفه نمایشگاه

پذیرایی با آبمیوه‌های عادی یک امر کاملا معمولی است، ولی طعم و مزه میوه طبیعی یک چیز دیگری است، شما می‌توانید انواع آبمیوه طبیعی از آب هویج گرفته تا آب پرتقال در فصل سرد و آب طالبی در فصل گرم به مهمانان نمایشگاه خود بدهید.

توصیه می‌کنیم که این آبمیوه‌های طبیعی را از یک شرکت مطمئن تهیه کنید، چرا که خریدن و شستن و آبگیری اصولی هر میوه، دردسرهای فراوان خود را دارد و برای کسانی که در این زمینه تخصصی ندارند می‌تواند بسیار سخت و ملال‌آور باشد. ولی اصلا نگران نباشید! شرکت مهمانو که تخصص تهیه پذیرایی‌های بهداشتی و خوشمزه را در تهران و کرج دارد، می‌تواند انواع آبمیوه طبیعی را در اختیارتان قرار دهد.
آب طالبی طبیعی، آب هندوانه طبیعی، آب سیب طبیعی، آب هویج طبیعی، آب انگور قرمز طبیعی، آب انگور زرد طبیعی، آب پرتقال طبیعی و آب انار طبیعی را می‌توانید به راحتی در فصل خود از مهمانو خریداری نمایید.

آب طالبی تکنفره شماره سفارش: 02188612613
آب طالبی تکنفره شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳
آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: 0218612613
آب پرتقال طبیعی مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۳

پذیرایی میوه خردشده در غرفه نمایشگاه

میوه خردشده نیز از آن دسته خوراکی‌هایی است که هم برای سلامتی به شدت مفید است و هم به نوعی جدید و لاکچری محسوب می‌شود. برای تهیه میوه خردشده باید میوه‌ها را بخرید و به خوبی بشویید و سپس در اندازه‌های درست خورد کنید. نکته قابل ذکر آن است که بسیاری از این میوه‌ها با هم واکنش نشان می‌دهند و سرعت خراب شدن را تسریع می‌کنند، به همین جهت باید میوه خردشده به سرعت پس از تهیه مصرف شود.
از آنجا که تهیه این پذیرایی بسیار سخت و زمان‌بر است، مهمانو آن را در منو محصولات خود جای داده است. برای سفارش روی میوه خردشده بزنید.

میوه خردشده مهامنو شماره سفارش: 02188612613
میوه خردشده مهامنو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

پذیرایی انواع کلاب و ساندویچ کوچک در غرفه نمایشگاه

اگر می‌خواهید پذیرایی‌تان به گونه‌ای باشد که تا حدودی مهمانانتان را سیر کند، کلاب و ساندویچ‌های کوچک را توصیه می‌کنیم. مثلا برای پذیرایی صبحانه کلاب پنیر و گردو می‌تواند یک گزینه جالب و متفاوت باشد. یا برای ناهار کلاب کالباس می‌تواند یک پذیرایی خوشمزه غرفه شما باشد.
همچنین می‌توانید نصفه ساندویچ و یا ساندویچ‌های کوچک را در اختیار مراجعه‌کنندگان و یا مهمانان ویژه خود بگذارید. ساندویچ الویه برای مثال یک پذیرایی خوشمزه و سیرکننده است.
حتی شما می‌توانید در کنار کلاب و ساندویچ‌های خود انواع نوشیدنی مانند نوشابه و دوغ و یا انواع سس را بدهید.

مهمانو در این زمینه با دستی پر و مهارتی قوی ظاهر شده و شما می‌توانید کلاب‌های و ساندویچ‌های مهمانو را در قسمت سفارش ساندویچ آماده ببینید.

کلاب کالباس مهمانو شماره سفارش: 02188612613
کلاب کالباس مهمانو شماره سفارش: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

پذیرایی انواع شربت ایرانی در غرفه نمایشگاه

انواع شربت ایرانی به خصوص در فصل گرم سال می‌تواند زینت‌بخش غرفه نمایشگاهی شما باشد. شربت‌هایی مانند شربت زعفران، شربت تخم شربتی، شربت خاکشیر، آب دوغ خیار و لیموناد می‌توانند پذیرایی نمایشگاهی شما را متفاوت کنند.

برای تهیه شربت توجه به نکات زیر ضروری است:

  • از آنجا که شکر به خوبی در آب سرد حل نمی‌شود و همیشه مقداری از آن ته‌نشین می‌شود، توصیه اکید می‌کنیم آب را گرم بکنید روی اجاق گاز و در شرایط بسیار گرم و آرام آرام شکر را به آن مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید تا به خوبی حل شود. همچنین برای هم زدن می‌توانید از همزن برقی نیز استفاده کنید.
  • اگر از لیمو در ترکیب خود استفاده می‌کنید، میزان شکر استفاده شده در هر لیوان را باید به شکل قابل توجهی افزایش دهید، چون مزه ترش لیمو بسیار تند است و برای رفع آن باید میزان بیشتری شیرین‌کننده استفاده کرد.
  • اگر قصد استفاده از زعفران در ترکیب خود را دارید، حتما از زعفران دمی استفاده کنید. چون در این شرایط شربت شما به خوبی با تار و پود زعفران ترکیب می‌شود و مزه دلنشین‌تری به خود می‌گیرد.
  • بعد از تهیه شربت حتما آن را بچشید و از دیگران بخواهید آن را تست کنند. گاهی کمی بالا و پایین در ترکیب یک شربت ساده، مزه آن را به طور کلی تغییر می‌دهد.

لازم به ذکر است که مهمانو انواع شربت تکنفره در بطری‌های شیک را دارد و شما به راحتی با شماره‌گیری ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ می‌توانید آن را سفارش دهید.

شربت زعفران تکنفره مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: 02188612613
شربت زعفران تکنفره مهمانو برای سفارش تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

کیک و شیرینی در پذیرایی غرفه نمایشگاه

انواع کیک و شرینی به خصوص در کنار نوشیدنی، می‌تواند تکمیل‌کننده پذیرایی شما باشد. مثلا پای آناناس یک گزینه بسیار خوب برای پذیرایی در غرفه نمایشگاه شما می‌تواند باشد. کیک خیس و براونی نیز دیگر گزینه‌های روز میز است.
جدیدا کیک هویج و گردو طرفداران زیادی پیدا کرده است. شیرینی قایقی که مغز حاوی نوتلا دارد نیز شدیدا توصیه می‌شود. شما می‌توانید انواع کیک و شیرینی را از مهمانو سفارش دهید. برای سفارش روی خرید کیک و شیرینی کلیک نمایید.

کیک هویج و گردو برای سفارش تماس بگیرید 02188612613
کیک هویج و گردو برای سفارش تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳

پذیرایی خود را در غرفه نمایشگاه چگونه ارائه دهیم؟

مدل ارائه پذیرایی نیز شاید به اندازه خود اقلام در نمایشگاه اهمیت داشته باشد؛ سعی کنید پذیرایی را به گونه‌ای در اختیار مهمانانتان قرار دهید که مصرف آن آسان باشد و برای خوردن آن به سختی نیفتند. ظرف‌های مشکی چند تکه یکی از گزینه‌هایی است که مصرف را به شدت آسان کرده است. برای سفارش روی پک مشکی چندتکه بزنید.

پک مشکی چندتکه مهامنو
پک مشکی چندتکه مهامنو

بسیاری از اقلام نیازمند چنگال و چاقو هستند، از این رو حتما کارد محکم پلاستیکی و چنگال پلاستیکی در پذیرایی نمایشگاه خود جای دهید. از طرفی همیشه خوردن چیزی می‌تواند باعث کثیف شدن لباس‌ و … شود؛ برای همین وجود یک دستمال کاغذی در پک شما حیاتی و ضروری است.

برگزاری نمایشگاه کاری بسیار پرزحمت است و به همین جهت باید طوری عمل کرد که توان اجرای آن را داشت. به همین جهت توصیه می‌کنیم که برای پذیرایی نمایشگاه خود از شرکت‌های معتبر پذیرایی نظیر مهمانو کمک بگیرید، همچنین برای تزئین غرفه نمایشگاه از شرکت‌های طراحی غرفه نمایشگاه استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا