تزئین غرفه نمایشگاه

نمایشگاه مانند پیشانی شرکتی است که در آن شرکت کرده و ظاهر غرفه در ضمیر ناخودآگاه و یا حتی خودآگاه تاثیرگذار است. برای همین تزئین غرفه نمایشگاه برای جذب مشتری و تعامل بیشتری با مشتریان بسیار ضروری است. در این مطلب قصد داریم با ارائه ایده‌های بسیار زیادی از تزئین نمایشگاه، خلاقیت شما را برای تزئین غرفه‌تان افزایش دهیم، پس همراه ما باشید.

تفاوت با سیار غرفه‌ها

تزئین غرفه شما در نمایشگاه باید بیشتر از سایر غرفه‌های همکارانتان چشم‌نواز باشد. به گونه‌ای که از دور هم تفاوتتان ملموس باشد و روی مغز مراجعه‌کنندگان تاثیر بگذارید.

تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه
تزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه
طراحی باید حس و حال را انتقال دهد

طراحی شما باید حس و حال کسب‌وکارتان را انتقال دهد. باید هویت بصری برند و کسب‌وکارتان در ظاهر غرفه‌تان نمایان باشد. از رنگ‌های هویت بصری لوگو و کسب‌وکارتان استفاده کنید و فضای داخلی و خارجی غرفه را طوری طراحی کنید، تا غرفه بوی شما را بدهد!
تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

در نظر گرفتن امکان تست محصولتان

اگر محصولی دارید که قابلیت تست کردن توسط مراجعه‌کنندگان را دارد، حتما در تزئین غرفه نمایشگاه خود لحاظ کنید. هیچ چیز برای مشتری بالاتر از تجربه استفاده کردن از محصولتان نیست. شما هرچقدر هم که تعریف محصولتان را کنید، تا تست نشود، فایده‌ای ندارد.

تزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه

مکانی برای نشستن مهمانان در نظر بگیرید

احتمالا مشتریان وفادار و شرکای کلیدی و مراجعه‌کنندگانی که قصد تعاملی بیشتری با شما دارند، دوست دارند وارد غرفه شوند. حتما میز و صندلی کافی برای این کار داشته باشید و به گرمی از مهمانان خود استقبال کنید و از آن‌ها پذیرایی کنید.

برای پذیرایی باید مانند طراحی غرفه نمایشگاه، به شرکت حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید.

شرکت مهمانو  گزینه مناسبی برای خرید پذیرایی حرفه‌ای و مخصوص نمایشگاه است. شما می‌توانید انواع شربت درجه یک و آبمیوه طبیعی و میوه خردشده را از مهمانو سفارش دهید.
همچنین می‌تواند یک پک پذیرایی کامل را از مهمانو بخواهید.

تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

غرفه نمایشگاه می‌تواند در و دیوار نداشته باشد

حتما نیاز نیست که غرفه نمایشگاهتان در و دیوار داشته باشد و می‌تواند از اطراف آزاد باشد و این یک خصوصیت مثبت در تزئین غرفه نمایشگاه است.
تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه می‌تواند در عین سادگی باشد

حتما نیاز نیست غرفه نمایشگاه دکور پیچیده و پیچیده‌ای داشته باشد. گاهی اوقات سادگی زیباترین دکور برای غرفه شما می‌تواند باشد. برای همین حتما نیاز نیست هزینه‌های هنگفتی کنید و کارهای عجیب و غریبی داشته باشد.

تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

تزئین غرفه نمایشگاه

 

از ساختارشکنی نترسید!

از این که خلاف غرفه‌های کیشه‌ای و کلاسیک طراحی و تزئین کنید نترسید. همیشه متفاوت بودن ترس و دلهره را همراه خود دارد، ولی این را فراموش نکنید که بزرگترین ریسک در این زمینه، ریسک نکردن است. برای همین سعی کنید متفاوت بودن برایتان مهم‌تر از همرنگ جماعت شدن باشد.
شما فرض کنید در بدترین سناریو طرحتان قشنگ نیست و به بار نمی‌شیند، ممکن است این مورد انتقاداتی داشته باشد ولی، چند روز بعد از اتمام نمایشگاه کسی به یادش نیست که تزئین غرفه شما ایراد داشته و یا نه!
تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

 

هماهنگی رسمی بودن سازمانتان با طراحی

میزان رسمی بودن غرفه شما با رسمی بودن سازمانتان باید یکی باشد. نمی‌توان غرفه‌های یک شرکت نوشابه انرژی‌زا را با غرفه یک بانک یکی دانست! در شرایط رسمی و یا زمانی که سازمان دولتی است، باید سعی کرد مدل طراحی غرفه هم به همان میزان رسمی باشد.
تزئین غرفه نمایشگاهتزئین غرفه نمایشگاه

امیدواریم با راهنمایی ما تزئین غرفه نمایشگاه عالی را تجربه کنید. به عنوان حسن ختام در ادامه چند تزئین جالب را قرار دادیم:

تزئین غرفه نمایشگاه تزئین غرفه نمایشگاه تزئین غرفه نمایشگاه تزئین غرفه نمایشگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا