پک افطاری ساده مهمانو مناسب مراسم افطاری ماه رمضان

مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر سال ۱۳۹۲ گسترش سنت افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها در ماه مبارک رمضان را تحسین کردند. در ادامه ایشان با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرمودند: مناسب است سنّت افطاری‌ دادن‌ های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه‌ی کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند. بر این اساس استارتاپ مهمانو جهت ترویج این سنت خیر و نیکو پک های افطاری ساده و متنوعی را برای عموم مردم تهیه و ارائه نموده است.

هدف از تهیه پک افطاری ساده

هدف ما از این طرح ترویج فرهنگ “افطاری ساده” است. متاسفانه در سالهای گذشته ما شاهد افطاری های سنگین و تجملاتی بوده ایم و ترویج این نوع مراسم افطاری مغایر با ارزشها و فرهنگ ما می باشد. همچنین افطاری های تجملاتی مانع از توسعه این سنت خیر در جامعه می شود. مهمانو باتوجه به شرایط اقتصادی جامعه سعی کرده است بسته های افطاری با قیمت مناسب را آماده و به هموطنان عزیز ارائه کند. برای سفارش پک افطاری رو پک افطاری بزنید.

خرید پک افطاری مهمانو
خرید پک افطاری مهمانو

نحوه تهیه بسته افطاری ساده مهمانو

جهت خرید اینترنتی بسته افطاری مهمانو به صفحه اصلی سایت مهمانو مراجعه کنید. از بخش بسته های آماده می توانید پک افطاری پیشنهادی مهمانو را مشاهده کنید. در صورت نیاز به تغییر در محتوای پک های پیشنهادی می توانید از بخش انتخاب اقلام دلخواه پک افطاری دلخواه خود را بسازید.

انواع اقلام خوراکی موجود در افطار، در سایت مهمانو موجود است و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

افراد و نهادهای که مایل هستند در پویش افطاری ساده مهمانو شرکت کنند جهت دریافت کد تخفیف با شماره های زیر تماس بگیرند:

۸۸۶۱۲۶۱۳- – ۰۹۱۹۸۲۸۵۷۶۸

لینک صفحه اصلی سایت مهمانو

www.mehmano.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا