پذیرایی شب یلدا را به صورت آماده از کجا تهیه کنیم؟

یکی از خاطره انگیز ترین و قدیمی ترین جشن های ایرانی، شب یلدا و یا شب چله است. معمولا در این شب همه فامیل در خانه یکی از اقوام جمع می‌شوند و از کنار هم بودن لذت می‌برند. طولانی ترین شب سال قسمت های مختلفی دارد؛ از فال حافظ گرفته تا خوردن خوراکی های خوشمزه شب یلدایی، قسمت های جذاب این شب هستند. فال حافظ یکی از قسمت های جذاب شب یلدا است. معمولا یکی از بزرگان فامیل از شما می‌خواهد که نیت کنید تا برای شما تفعلی بر دیوان حضرت حافظ بزند. برای خرید پک پذیرایی یلدا روی پک یلدا کلیک کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ بگیرید.

از قسمت های جذاب دیگر شب یلدا، خوش و بش کردن و گپ زدن است. معمولا گفت‌وگو ها از احوال پرسی شروع می‌شود به سایر حرف ها کشیده می‌شود. شوخی و خنده همیشه گپ ها را شیرین می‌کند و این شب را خاطره انگیز می‌کند. برخی افراد در این شب انواع بازی های دورهمی را انجام می‌دهند تا زمان خوب و خوشی را در کنار هم سپری کنند.

پذیرایی شب یلدا، جذاب ترین قسمت یلدا

جدا از فال و خنده و شوخی، شاید بتوان گفت پذیرایی شب یلدا جذاب ترین قسمت این شب است. از هندوانه، انار، خرمالو، آجیل، باسلوق، شیرینی و شکلات در این جشن به راحتی نمی‌توان گذشت. در کنار این خوراکی‌ها که از قدیم زینت اولین شب زمستان بودند، جدیدا شیرینی های مخصوص جذابی هم سرو می‌شود. این خوراکی های خوشمزه، این شب را به یادماندنی تر می‌کنند. اما برخی اوقات فراهم کردن این پذیرایی شب یلدا فقط کام مهمانان را شیرین می‌کند!

پذیرایی شب یلدا مهمانو
پذیرایی های خوشمزه و آماده شب یلدا

سختی های پذیرایی شب یلدا

میزبان برای آماده کردن این پذیرایی های یلدا مجبور است زحمت زیادی بکشد. گاهی علی‌رغم زحمت ها و هزینه های فراوان، پذیرایی شب یلدا آن طور که باید خوب نمی‌شود. داخل هندوانه سفید می‌شود و انار خراب از آب در می‌آید. گاهی آجیل ها کهنه هستند و باسلوق مانند سنگ است. این اتفاقات باعث می‌شود که با این همه زحمت و هزینه و انرژی میزبان، پذیرایی یلدا بی‌کیفیت شود. علاوه بر کیفیت محصولات، این همه پذیرایی نیازمند ظروف فراوانی است که بعد از مهمانی باید زمان زیادی برای شستن همین ظروف گذاشت. پس چاره کار چیست؟

چاره کار پذیرایی شب یلدا

چاره کار این است که تهیه پذیرایی شب یلدا را یک تیم حرفه‌ای انجام دهد. تیمی که سال ها با انواع مواد خوراکی سروکار داشته و می‌تواند کیفیت محصولات را تضمین کند. همچنین این تیم باید توانایی درست کردن شیرینی های پذیرایی شب یلدا را داشته باشد. ظاهر خوراکی های پذیرایی هم خیلی مهم است که آن را هم باید به تیم قوی متخصص سپرد. اینگونه دیگر فکر میزبان درگیر نیست و به راحتی می‌تواند به سایر کارهای مهمانی رسیدگی کند.

بهترین تیم ارائه دهنده بسته پذیرایی

حال باید این تیم حرفه ای را پیدا کنیم. تیمی که مواد غذایی خوبی داشته باشد و در بسته پذیرایی مناسبی این خوراکی ها را‌ عرضه کند. با رصد گسترده درمی‌یابیم که بهترین تیم برای تهیه بسته پذیرایی شب یلدا، مهمانو است. بدون دردسر بسته پذیرایی خود را می‌توانیم از این سایت سفارش دهیم و این همه دردسر برای پذیرایی نکشیم. با سفارش این بسته پذیرایی دیگر نیازی به ظروف نیست و بعد مهمانی هم زحمتی روی دوش میزبان نیست. سایت مهمانو تنوع بسیار بالایی در بسته پذیرایی و خوراکی های مختلف مخصوص پذیرایی شب یلدا دارد. ما به راحتی می‌توانیم با توجه به نیاز و هزینه مورد نظر خود از مهمانو بسته پذیرایی سفارش دهیم.

انار دان شده یکی از پذیرایی شب یلدا
انار دان شده مخصوص مهمانو

امکانات سایت مهمانو

علاوه بر بسته های آماده این سایت، می‌توانیم اقلام داخل بسته پذیرایی را از داخل مهمانو با سلیقه خودمان بچینیم. حتی نیاز به سفارش بسته پذیرایی هم نیست! در مهمانو می‌توانیم که به صورت جداگانه هریک از اقلام خوراکی را سفارش دهیم. از انار دان شده تا آجیل مخصوص شب یلدا دستمان در انتخاب پذیرایی یلدای مهمانو باز است.

هر ساله سازمان ها و دانشگاه ها و … پذیرایی شب یلدا را از مهمانو تهیه می‌کنند. رضایت بالای ۹۵ درصدی این میزبانان، خود نشان دهنده کیفیت و راحتی پذیرایی مهمانو است. ما به راحتی می‌توانیم پس از ورود به سایت مهمانو سفارش پذیرایی شب یلدا خود را ثبت کنیم. حداقل تعداد سفارش بسته پذیرایی در این سایت ۱۵ عدد است. توصیه اکید می‌شود که ۲۴ ساعت قبل از مراسم سفارش دهید تا با سهولت و خیال راحت بسته ها را دریافت کنیم.

نحوه خرید از سایت مهمانو

ممکن است که ما در مورد اقلام خوراکی و نحوه پذیرایی شب یلدا تجربه کافی را نداشته باشیم. اما اصلا جای نگرانی ندارد. ما به راحتی می‌توانیم با واحد مشاوره مهمانو تماس بگیریم و با توجه نوع مراسم خود مشاوره انتخاب بسته پذیرایی و یا اقلام پذیرایی را بگیریم.

برای مشاوره گرفتن در خرید محصولات، با شماره ۸۸۶۱۲۶۱۳  تماس باید گرفت و برای خرید هم می‌توانیم روی سایت مهمانو کلیک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا