معرفی انواع شیرینی مراسم ختم

یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان پذیرایی ترحیم از ما این است که چه شیرینی و کیکی را برای مراسم ختم انتخاب کنیم؟ همین موضوع انگیزه‌ای شد که این محتوا را راجع به شیرینی مراسم ختم بنویسیم و به طور تمام و کمال انواع کیک و شیرینی مراسم ختم را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

حلوا ویفری

از آن جا مراسم شما ختم است، توصیه می‌کنیم در شیرینی خود المان حلوا و خرما را داشته باشید. یکی از شیرینی‌های ساده و خوشمزه برای مراسم ترحیم، حلوا ویفری است. در این شیرینی ویفر (بیسکوییت) به صورت لایه لایه با حلوا ترکیب شده است. حتما سوالاتان این است که از کجا بخرید؟ با کلیک روی حلوا بیسکوییتی می‌توانید آن را از مهمانو بخرید.  

خرما حلوایی

یکی از گزینه‌های دیگر جذاب روی میز شیرینی مراسم ختم شما، خرما تزئین شده با حلوا است. در این شیرینی حلوای تزئین شده به صورت نواری نازک دور همه خرماها می‌شود. این شیرینی را اگر به صورت سینی بزرگ تهیه کنید برای شما به صرفه‌تر است، برای سفارش سینی حلوا و خرما کلیک نمایید.

سینی حلوا و خرما مهمانوشماره سفارش: 02188612613
سینی حلوا و خرما مهمانو

شیرینی قایقی

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب، شیرینی قایقی است. در این شیرینی ما لایه‌ای از نان باکیفیت را داریم که داخلش سراسر نوتلا است. همین موضوع باعث شده که این شیرینی، محبوب‌ترین شیرینی ما برای مراسمات باشد. اگر دنبال شیرینی مراسم ختمی هستید که خیلی برای مهمانان مجلس عزا جذاب باشد، روی خرید شیرینی قایقی کلیک نمایید.

پای آناناس

جذابیت بالای این شیرینی آنجاست که داخل خودش حلقه‌ای از خود میوه آناناس دارد. همچنین به دلیل نسبتا خشک بودن برای شیرینی مراسم ختم مناسب است؛ زیرا خوردن آن در جلوی جمع و در مراسم راحت‌تر است. برای تهیه پای آناناس برای مجلس ترحیم خود روی قیمت پای آناناس کلیک نمایید.

پای سیب برای شیرینی مراسم ختم

پای سیب هم مانند پای آناناس خوشمزه است. این شیرینی که یکی از نوستالژی‌ترین شیرینی‌ها است به همراه یک نوشیدنی شیرین بسیار برای مهمانان دلچسب است. برای خرید روی پای سیب کلیک نمایید.

پای سیب مهمانوشماره سفارش: 02188612613
پای سیب مهمانو

کیک یزدی

یکی از متداولترین شیرینی‌های مراسم ختم، کیک یزدی است. خوبی کیک یزدی آن است که دیر خراب می‌شود و شما می‌توانید آن را روز قبل از مراسم تهیه کنید. به این نکته دقت کنید که این کیک به نسبت سایر کیک‌ها خشک است و ممکن است در گلو گیر کند، برای همین توصیه می‌کنیم همراه آن با یک یا چند نوشیدنی از مهمانان پذیرایی کنید. یکی از گزینه‌های جذاب در کنار کیک یزدی، شیر و شیرکاکائو است، به خصوص زمانی که شیرکاکائو داغ باشد. برای خرید کیک یزدی، روی سفارش کیک یزدی بزنید.

شیرینی مافین، متفاوت در شیرینی مراسم ختم

مافین یکی از جذاب‌ترین شیرینی‌های مراسم ختم است. این شیرینی کنار چای مراسم ختم بسیار می‌چسبد. خوبی این شیرینی داشتن حجم قابل قبول است و همچنین وجود کاغذ در دور آن، هم باکلاسش کرده و هم از نظر بهداشتی کمک می‌کند دست آلوده با کیک برخورد نکند.

 

مافین کاکائویی

شما می‌توانید مافین را هم به صورت ساده و هم به شکل کاکائویی سفارش دهید. کاکائویی جذاب‌تر است و احتمالا بیشتر مهمانان شما کاکائویی آن را دوست داشته باشند. برای خرید این شیرینی روی سفارش مافین کاکائویی بزنید.

کیک هویجی

بسیار خوشمزه است و معمولا به صورت بزرگ پخته می‌شود. این شیرینی یکی از پرطرفدارترین کیک و شیرینی در کافه‌های تهران است. فقط به این نکته دقت کنید این شیرینی هم کمی خشک است و همراه یک نوشیدنی و به خصوص نوشیدنی گرم، تکیمل می‌شود. مهمانو کیک هویجی را می‌تواند به صورت اسلایس یک نفره ارائه کند. برای خرید این تکه‌های یک نفره روی خرید کیک هویجی بزنید.

کیک هویجی مهمانوشماره سفارش: 02188612613
کیک هویجی مهمانو

انواع شیرین و کیک بسته بندی

اگر خیلی مسائل بهداشتی برایتان مهم است، می‌توانید کیک را به صورت بسته‌بندی خریداری کنید. توی کیک بسته‌بندی نیز دستتان آنچنان بسته نیست. یکی از کیک‌هایی که ما به شدت برای شیرینی مراسم ختم پیشنهاد می‌کنیم، کیک براونی است. برای خرید روی خرید براونی بسته بندی بزنید. همچنین می‌توانید از فضای کیک خارج شوید و ترکیب جذاب بیسکوییت و کاکائو مانند شکلات شیری هیس سفارش دهید. به طور کلی برای سفارش انواع کیک بسته بندی و غیر بسته بندی و دیدن همه این موارد گفته شده روی شیرینی بسته بندی شده بزنید.

در ادامه به معرفی انواع کاپ کیک می‌پردازیم:

کیک خیس برای شیرینی مراسم ختم

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها که به شدت توصیه می‌کنیم، کاپ کیک کاکائویی یا کیک خیس است. این کیک که دیگر مشکل خشکی کیک‌های دیگر ندارد بسیار خوشمزه است و یکی از پرطرفدارترین شیرینی‌ها بین مشتریان مهمانو است. این کیک که به صورت کاپ کیک است، در ظرف مخصوص به مهمانان عرضه می‌شود که هم از نظر بهداشتی توصیه شده است و هم بسیار شکیل است. برای سفارش روی سفارش کیک خیس یک نفره بزنید.

کاپ کیک وانیلی

کاپ کیک وانیلی که همراه با کنجد است نیز یک گزینه خوب برای شیرینی مراسم ختم است. برای سفارش روی کاپ کیک وانیلی بزنید.

کاپ کیک کاپوچینو

فکر کنیم قهوه طعم و مزه‌ای است که اکثریت بالای افراد دوست دارند. این یک شیرین فوق العاده است! کیک با طعم قهوه و کاپوچینو یکی از گزینه‌های فانتزی است که می‌توانید آن را امتحان کنید. برای سفارش روی کاپ کیک کاپوچینو بزنید.

کاپ کیک کاپوچینو مهمانو شماره سفارش: 02188612613
کاپ کیک کاپوچینو مهمانو

نوشیدنی همراه با کیک

معمولا یکی از گزینه‌های تاثیرگذار در انتخاب شیرینی مراسم ختم، نوشیدنی ختم است. شما برای نوشیدنی ختم گزینه‌های زیادی دارید. یکی از این گزینه‌های شربت خنک تخم شربتی و خاکشیر است. این شربت را به طور ویژه برای فصل گرم سال شدت توصیه می‌کینم، چون مشتریان ما بسیار راضی بودند.

یکی دیگر از گزینه‌ها آبمیوه طبیعی است که کلاس کار را بسیار بالا می‌برد. همچنین شیرکاکائو و یا خود شیر نیز بسیار جذاب است. همه این موارد نباید باعث شود که چای را فراموش کنید؛ معمولا چای از نوشیدنی‌های پایه‌ای مراسم ختم است.

تمام این موارد با کیک روی نوشیدنی پکی می‌توانید تهیه کنید.

امیدواریم این مطلب راهنمای شما شود تا بهترین شیرینی مراسم ختم خود را سفارش دهید. مهمانو شرکتی قدیمی در ارائه پذیرایی مراسم ختم است که تمام اقلام ختم خود را می‌توانید از آن سفارش دهید. همچنین مهمانو کار را راحت کرده و با کلیک روی پک ختم می‌توانید تمام این اقلام را داخل پک پذیرایی پیشنهادی مهمانو سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا