تزیین میوه برای مراسم چهلم

خیلی از ما دوست دارید برای مهمانان مراسم چهلم خود بالاتر از یک میزبان عادی باشیم. دوست داریم مراسم ختممان به یاد همه بماند و در برابر روح عزیز از دست رفته سربلند باشیم. در این مطلب قصد داریم با ارائه ایده‌های مختلف، به شما در تزیین میوه برای مراسم چهلم کمک کنیم. همراه ما باشید و به تصاویر به دقت نگاه کنید و سعی کنید آن‌ها را مو به مو اجرا کنید.

انواع روش‌های ارائه میوه برای مراسم چهلم

شما می‌توانید میوه را در دو حالت پک شده و یا به صورت کلی در اختیار مهمانانتان قرار دهید. پذیرایی میوه به شکل پک، بهداشتی‌تر است. برای خرید پک به شکل پذیرایی روی پک ختم بزنید. در این روش می‌توانید در داخل پاکت میوه بسیار شکیل میوه‌های خود را قرار دهید و علاوه بر آن، کیک و نوشیدنی بگذارید و در اختیار مهمانانتان قرار دهید. برای خرید این پاکت‌های ترحیم روی خرید پاکت ترحیم بزنید.

پاکت میوه ختم مهمانو برای سفارش با 02188612613 تماس بگیرید.
پاکت میوه ختم مهمانو

 

اما برای پذیرایی به روش‌های دیگر در ادامه ایده‌های جذابی را برای شما قرار می‌دهیم:

تزئین خرما به شکل آناناس

در این روش هسته‌های خرما را بدون آسیب زدن به شکل و شمایل خرما، خارج کنید و به جای آن، یک چهارم مغز یک گردو را قرار دهید. پس از پایان کار، روی خرماهای گردویی می‌توانید پودر نارگیل بریزید، ولی این کار ضروری نیست و اختیاری است. سپس یک آناناس تهیه کنید و تاج آن را بکنید و مانند شکل زیر در بالای خرماها که به شکل آناناس قرار گرفته، بگذارید. خود آناناس را پوست بکنید و محتویان آن را به شکل حلقه‌ای ببرید و در تزیین میوه برای مراسم چهلم استفاده کنید.

خرما تزیین شده برای مراسم چهلم و ختم
خرما تزیین شده برای مراسم چهلم و ختم

میوه خوردشده، روش دیگر ارائه میوه برای مراسم چهلم

می‌توانید از آناناس‌های بخش قبل و سایر میوه‌ها استفاده کنید و آن‌ها را خورد کنید و در اختیار مهمانان مراسم چهلم قرار دهید. در این روش تزئین میوه برای مراسم چهلم دست شما باز است و ابتکار عمل بالایی در تزئین دارید. همچنین اگر دنبال دردسرهای آماده کردن میوه به این شکل نیستید، آن را می‌توانید در بالاترین کیفیت و شیک‌ترین حالت از مهمانو سفارش دهید. برای سفارش میوه خوردشده از مهمانو روی میوه خوردشده کلیک نمایید.

میوه خوردشده درجه یک مهمانو شماره سفارش:02188612613
میوه خوردشده درجه یک مهمانو

تزیین میوه برای مراسم چهلم به صورت سبد

چندین سبد میوه زیبا با توجه به تعداد مهمانان خود تهیه کنید و روی دسته آن ربان سیاه بپیچید. سپس میوه‌های خود را به شکل مرتب و منظم درون آن بچینید و بین میوه‌ها نیز دانه‌های انگور قرار دهید. توصیه می‌کنیم برای شکیل بودن در این روش از موز و آناناس استفاده کنید. موزها را در کنار هم نزدیک به لبه سبد قرار دهید و آناناس را در مرکز این سبد زیبا بگذارید. شکل زیر یک نمونه از این سبد میوه است.

تزیین میوه برای مراسم چهلم با استفاده از سبد
تزیین میوه برای مراسم چهلم با استفاده از سبد

تزیین میوه برای مراسم چهلم به سبک ظرف میوه بزرگ

در این روش که از متداول‌ترین روش‌های تزیین میوه است، معمولا خیارها را در کف ظرف می‌چینند و روی آن بقیه میوه‌ها را سوار می‌کنند. موز را در قسمتی کنار هم قرار می‌دهند و سعی می‌کنند میوه‌هایی که به شکل گرد هستند را به صورت جزیره‌ای در قسمت‌های مختلف این ظرف قرار دهند. شکل زیر نمونه این روش است:

تزیین میوه ختم متداول
تزیین میوه ختم متداول

چیدن میوه روی میز با محوریت موز

می‌تواند موزها را روی میز بچینید و وقتی به طور کامل میز را به وسیله موزها پوشاندید، از سیب و میوه‌های فصل برای چیدن روی موزها استفاده کنید. در این روش شما باید کسی را بالای سر میوه‌ها بگذارید تا بتواند در ارائه میوه به مهمانان کمک کند.

چیدن میوه روی میز با پایه موز
چیدن میوه روی میز با پایه موز

تزئین خرما با استفاده از حلوا

در این روش از تزیین میوه برای مراسم چهلم، خرماها را در ظرف می‌چینید و دور آن ورقی از حلوا به شکل طرح‌دار می‌پیچید. با این کار شما می‌توانید همزمان پذیرایی خرما و حلوا انجام دهید. از آن جا که این روش نیاز به دقت بالا و تخصص زیاد دارد و از آن جا که شما احتمالا با این حال حوصله درست کردن آن را ندارید؛ مهمانو این محصول را ارائه می‌کند. برای خرید این محصول روی سینی خرما و حلوا کلیک کنید.

خرما تزیین شده با حلوا مهامنوشماره سفارش: 02188612613
خرما تزیین شده با حلوا مهامنو

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به شما ایده‌های لازم برای تزیین میوه مراسم چهلم داده باشد. مهمانو شرکتی است که شما می‌توانید میوه‌های مراسم خود را به صورت شسته شده و بدون لک و کاملا مجلسی تهیه کنید. کارشناسان حرفه‌ای مهمانو به صورت روزانه در میدان میوه و تره بار حضور دارند و باکیفیت‌ترین میوه‌ها را انتخاب می‌کنند. برای خرید میوه از مهمانو روی پک میوه کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا