حضور مهمانو در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از ۶ام تا ۹ام مرداد ماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار گردید. این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری کشور در زمینه الکترونیک و کامپیوتر محسوب می شود طبق روال سال های گذشته با استقبال قابل توجهی رو به رو بود. از

جذاب ترین بخش های این نمایشگاه سالن های مربوط به الکام استارز بود. در سال ۱۳۹۴ الکام استارز به عنوان بخش جنبی، در قسمتی کوچکی از نمایشگاه کار خود را آغاز نمود ودر طی ۳سال استقبال به گونه ای بود که در سال ۹۷، چهار سالن به طور کامل به الکام استارز اختصاص گرفت. در این چهار سالن جدیدترین ایده های کسب و کارهای الکترونیکی  ایران که ایده های جالبی را دنبال می کنند گرد هم آمدند و باعث جذابیت سالن های الکام استارز شدند.

مهمانو به عنوان استارت آپی فعال در حوزه پذیرایی، نظر بیش از ۳۰۰۰ بازدیده کننده رو به خود معطوف نمود و توانست به معرفی خود و تعامل با سایر استارت آپ های بپردازد.

الکام گیمز، الکام ترندز، آوردگاه سرمایه و الکام پیچ به عنوان قسمت های جانبی الکام استارز به طور موازی بر گزار گردید، در قسمت الکام پیچ استارت آپ ها به ارائه ایده های خود در مقابل داوران پرداختند تا به انتخاب داوران بهترین استارت آپ های نمایشگاه مشخص گردد. در قسمت آوردگاه سرمایه، برای استارت آپ هایی که تمایل به جذب سرمایه داشتند فرصت ارائه در مقابل چندین سرمایه گذار فراهم شد.  قسمت الکام گیمزبا هدف نمایش قدرت ملی برای تولید بازی های متفاوت برای اولین بار برگزار گردید  و قسمت الکام ترندز نیز برای اولین باربر روی داغ ترین موضوعات تکنورژی روز مثل اینترنت اشیاء، بلاک چین، هوش مصنوعی و … تمرکز داشت و سعی بر معرفی استارت آپ های فعال در این حوزه داشت.

مهمانو نیز توانست با شرکت در بخش الکام پیچ خوش بدرخشد و بعنوان یکی از سی شرکت خلاق از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شود.

 

جهت مشاهده پک های پذیرایی آماده روی لینک های زیر کلیک کنید:

پک پذیرایی نمایشگاه

پک پذیرایی همایش

جهت سفارش و مشاوره بسته پذیرایی می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا