پذیرایی دفاع از پایان نامه با مهمانو

جلسه دفاع از پایان نامه یکی از پر استرس ترین و حساس ترین روزهای دوره دانشجویی هر کسی است. تهیه فایل پاورپوینت، هماهنگی اتاق، هماهنگی با اساتید و مهمانان و آماده کردن پذیرایی دفاع مناسب از مهمانان از مهمترین کارهای روز دفاع ازپایان نامه هر دانشجویی است. خرید اقلام پذیرایی و آماده سازی و حمل تا دانشگاه یکی از کارهای سختی است که دانشجویان درگیر آن می شوند. ما در مهمانو سعی کرده ایم که این مشکل شما رو حل کنیم. فقط کافیه به سایت مهمانو مراجعه کنید. برای خرید پک پذیرایی دفاع روی پک دفاعیه بزنید و یا با شماره ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.

ما چندین بسته پذیرایی پیشنهادی برای جلسه دفاع از پایان نامه تدارک دیده ایم. شما می توانید از بسته های پذیرایی آماده ما خرید کنید. چنانچه هیچکدام یک از پک های پذیرایی آماده ما مورد پسند شما نبود، شما می توانید با مراجعه به بخش انتخاب اقلام از بین دسته بندی های میوه، نوشیدنی، تنقلات، کاپ کیک و شیرینی، دسرو فینگرفود ، بسته پذیرایی دفاع پایان نامه دلخواه خودتان را بچینید و به تعداد مورد نظر سفارش دهید.

شیرینی مخصوص پذیرایی دفاع از پایان نامه مهمانو
شیرینی مخصوص پذیرایی دفاع از پایان نامه مهمانو

پیشنهاد اقلام خوراکی پک پذیرایی دفاع

پیشنهاد می شود در هر پک پذیرایی دو میوه فصل، یک نوشیدنی، یک کاپ کیک یا شیرینی، یک محصول از دسته های دسر، شکلات و تنقلات انتخاب کنید. همینطور می توانید نوار های رنگی با طرح کلاه فارغ التحصیلی نیز انتخاب کنید.

پک میوه شسته شده پذیرایی مجالس مذهبی پک خالی پذیرایی پک مراسم عزاداری پک پذیرایی تهران پک پذیرایی کرج تبریز اصفهان

یکی از جذاب ترین محصولات مهمانو کاپ کیک فارغ التحصیلی است. روی این کاپ کیک کلاه فارغ التحصیلی و مدرک تحصیلی با فوندانت درست شده است. شما می توانید از هر محصول به تعداد حداقل ۱۵ عدد سفارش دهید.

در حال حاضر فقط امکان ارسال بسته های پذیرایی دفاع از پایان نامه پر برای شهرهای تهران و کرج و بسته های خالی برای سایر شهرستانها وجود دارد.

جهت مشاهده پک های پذیرایی آماده روی لینک های زیر کلیک نمایید:

پک پذیرایی پایان نامه ۲

پک پذیرایی پایان نامه ۳

پک پذیرایی پایان نامه ۴

پک پذیرایی پایان نامه ۵

برای خرید بسته های پذیرایی به سایت مهمانو مراجعه کنید. چنانچه در زمان سفارش با مشکلی مواجه شدید با شماره تلفن های ۸۸۶۱۲۶۱۳ -۸۸۶۱۰۶۴۹- ۰۹۱۹۸۲۸۵۷۶۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا