پذیرایی تمام قد از پایان نامه با بسته های پذیرایی مهمانو!

بعد از سال ها درس خواندن، سال ها تلاش، سال ها شب بیداری و  صرف زمان و هزینه، روز دفاع پایان نامه می‌تواند شیرین اما پراسترس باشد! جلسه دفاع پایان نامه یکی از نقاط عطف تحصیلی و حتی زندگی شما است. شما ممکن است ماه ها و یا حتی سال ها روی نگارش پایان نامه خود زمان گذاشته و حالا آماده دفاع تمام قد از آن در برابر سوالات ریزبینانه اساتید باشید. قبل از هرچیزی بگوییم بایت پذیرایی جلسه دفاع راحت باشد و به راحتی و با کلیک روی پک پذیرایی دفاع و یا تماس با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ می‌توانید پذیرایی دفاع پایان نامه خود را کاملا آماده و در بالاترین کیفیت خریداری کنید. در ادامه به نکات مهمی برای آمادگی دفاع پایان نامه می‌پردازیم. 

اولین سوال که پیش می‌آید این است:

برای جلسه دفاع چی ببرم ؟

برای جلسه دفاع موارد زیر را حتما همراه خود ببرید:

نوشته های مشابه
  • لپتاپ برای ارائه دادن با همراه شارژر 
  • فلش دارای فایل ارائه که در صورت مشکل پیش آمدن برای لپتاپ با سیستم دیگری بتوانید ارائه دهید
  • آب آشامیدنی برای زمان خشک شدن دهان به هنگام ارائه
  • مواد قندی و شکلات برای زمانی که مغزتان کار نمی‌کند
  • مدارک شناسایی و کارت دانشجویی و مدارک جلسه دفاع حاوی امضا اساتید و داوران
  • برگه تقلب ارائه شامل نکات مهم و تیترها
  • پک پذیرایی جلسه دفاع که توصیه ما این است از پک دفاع مهمانو استفاده کنید.

گام‌های دفاع پایان نامه چیست؟

جلسه دفاع از پایان نامه دارای قسمت های مختلفی شامل: ارائه مختصر و مفید از پایان نامه به اساتید و داوران، جواب دادن به سوالات اساتید در مورد پایان نامه، فرایند نمره دادن اساتید و پذیرایی دفاع است. به جز قسمت پذیرایی دفاع، بقیه قسمت های قبل از آن ممکن است استرس و نگرانی را برای شما به همراه داشته باشد.

جلسه دفاع از پایان نامه
جلسه دفاع پایان نامه

آمادگی های لازم قبل از جلسه دفاع پایان نامه

شما مدت های زیادی را برای نوشتن پایان نامه خود صرف کرده اید. پایان نامه علاوه بر این که به شما کمک می‌کند تا به سطح علمی بالاتری برسید، به جهان هم علم و روشی جدید اضافه می‌کند. پس آمادگی برای یک دفاع جانانه کافی است تا این موفقیت تکمیل شود. روزهای قبل از جلسه دفاع حتما یک مروری بر روی متن پایان نامه داشته باشید تا علاوه بر تسلط، استرس خود را کاهش دهید. حتما از یکی از دوستان خود برای کمک کردن بهره بگیرید. قبل از دفاع با دوست خود هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتما چک کنید که پورت های ویدئو پروژکتور مکان دفاع به لپتاپ شما می‌خورد. در غیر این صورت تبدیل های مخصوص این کار را تهیه کنید تا به مشکلی نخورید.

پذیرایی دفاع بسیار مهم است. توصیه می‌شود از پک پذیرایی آماده استفاده کنید تا زمان و تمرکز بیشتری روی کار اصلی داشته باشید. معمولا مهمانان دفاع بین ۱۵ تا ۵۰ نفر هستند و پک پذیرایی دفاع به صورت آماده را هم در همین حدود سفارش دهید.

چگونه پایان نامه خود را به خوبی ارائه دهیم؟

توصیه می‌شود که حتما چند روز قبل از ارائه، یک دور به طور کامل پایان نامه را مرور کنید و از آن نکته برداری کنید. همچنین یک پاورپوینت خوب از پایان نامه خود بسازید. دقت کنید که اسلایدهای پاورپوینت صرفا به شما در ارائه کمک می‌کند، ولی جای شما ارائه نمی‌دهد. تسلط شما باید روی پایان نامه به گونه ای باشد که حتی در صورت قطع برق و عدم دسترسی به پاورپوینت به مشکلی برخورد نکنید. به دلیل محدودیت وقت، از پرداختن به نکات کم اهمیت در جلسه دفاع خودداری کنید و فقط به ستون فقرات موضوع بپردازید. هنگام دفاع تسلط خود را به موضوع پایان نامه به رخ اساتید بکشید! محکم و قاطع حرف بزنید و از کلمات تخصصی علمی استفاده نمایید.

دفاع از پایان نامه با مهمانو
ارائه پایان نامه

هنگام دفاع پایان نامه به زمین نگاه نکنید، سعی کنید به چشمان حضار مخصوصا داوران نگاه کنید. اصلا از خود ضعف نشان ندهید و به قسمت هایی از پایان نامه که ضعف دارید حتی الامکان اشاره نکنید. سعی کنید با لبخند زدن هنگام ارائه دفاع پایان نامه استرس خود را پنهان کنید. همچنین در صورت لرزش دست هایتان پشت میز ارائه بایستید و به محکمی با دستان خود میز را بگیرید.

چگونه از پس سوالات داوران دفاع پایان نامه بر بیاییم؟

اغلب داوران دفاع از پایان نامه حتی اگر پایان نامه ایرادی نداشته باشد، سعی می‌کنند با سوالات خود خودمایی کنند. پس، از شنیدن سوالات عجیب و ایراد گرفتن های بی مورد اساتید و داوران شوک زده نشوید و استرس خود را کنترل کنید. قبل از جلسه دفاع سعی کنید بعد از خواندن پایان نامه خود را به جای اساتید بگذارید و ببینید چه سوالی را از خود می‌پرسیدید. سپس برای تک‌تک آن سوال های احتمالی، پاسخ مناسب را پیدا کنید. همچنین اکیدا توصیه می‌شود که قبل از دفاع، به جلسات دفاع سایر دانشجویان مخصوصا آن هایی که تخصصی شبیه شما دارند، بروید. خود را آماده هر سوالی از جانب اساتید بکنید و برای پاسخ های خود چارچوبی آماده کنید. سعی کنید جواب سوال را به طرز هنرمندانه ای به سمتی که خود می‌خواهید بکشید.

فرایند نمره دادن اساتید در جلسه دفاع از پایان نامه

معمولا اساتید پس از سوال های خود از پایان نامه و انواع چالش هایی که پیش پای شما می‌گذارند، از شما می‌خواهند که همراه سایر مهمانان جلسه دفاع پایان نامه، مکان دفاع را ترک کنید تا در مورد نمره شما با هم مشورت کنند. شما می‌توانید به خوش و بش با مهمانان تا زمان اعلام نمره بپردازید. پس از چند دقیقه اساتید از شما می‌خواهند وارد مکان ارائه پایان نامه شوید تا نمره را به شما اعلام کنند. پس از اعلام نمره، حالا شما می‌توانید نفسی راحت بکشید، به مراحل بعدی زندگی خود فکر کنید و فراغت از تحصیل را به معنای واقعی احساس کنید. حالا دیگر استرس تمام شد، می‌توانید بدون نگرانی، فراغت از تحصیل خود و گرفتن مدرک تحصیلی را با مهمانان و خانواده و اساتید جشن بگیرید. در ادامه این مطلب به بهترین نحوه جشن گرفتن فراغت از تحصیل می‌پردازیم.

پذیرایی دفاع از پایان نامه خوشمزه مهمانو
پذیرایی دفاع پایان نامه

پذیرایی دفاع پایان نامه طوری که به دل همه بشیند

همه انتظار دارند که بعد از سال ها درس خواندن و تلاش کردن، شما پذیرایی خوبی از مهمانان جلسه دفاع پایان نامه بکنید. پذیرایی دفاع شما باید کام ها را شیرین کند و خاطر خوبی را برای همه رقم بزند. ولی آماده کردن پذیرایی دفاع عالی چندان هم برای شما راحت نیست! با توجه به مسائلی گفته شده در این مطلب، استرس و نگرانی های جلسه دفاع باعث می‌شود که تمرکزی برای پذیرایی دفاع پایان نامه وجود نداشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود که یک نگرانی جدید به استرس های قبلی اضافه شود و دانشجویان را اذیت کند. اما اصلا نگران نباشید! مهمانو در کنار شماست.

فروشگاه اینترنتی مهمانو پک پذیرایی آماده برای پذیرایی دفاع شما مهیا می‌کند. شما می‌توانید به راحتی به سایت مهمانو بروید و پذیرایی دفاع پایان نامه خوشمزه خود را سفارش دهید. مهمانو بسته پذیرایی دفاع به صورت آماده را در زمان و مکان جلسه دفاع به شما تحویل می‌دهد. انواع نوشیدنی، انواع میوه مجلسی درجه یک و انواع شیرینی گزینه های شما برای چیدن در بسته های پذیرایی مهمانو هستند. همچنین نمک و چاقو یک بار مصرف برای مصرف آسان پذیرایی، همراه پک پذیرایی مهمانو است.

پک پذیرایی مهمانو؛ آماده پذیرایی از شما
پک پذیرایی مهمانو؛ آماده پذیرایی از شما

در پک پذیرایی دفاع پایان نامه چه اقلام خوراکی قرار دهیم؟

پک پذیرایی دفاع پایان نامه را هرکس می‌تواند با توجه به سلیقه خود متفاوت بچیند. ولی به طور کلی دو نوع میوه که معمولا یکی از میوه ها موز است در پک پذیرایی قرار می‌دهند. همچنین در این پک پذیرایی یک نوع نوشیدنی و شیرینی و یا کیک قرار می‌دهند. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان با قرار دادن دنت و یا بادام زمینی به جذابیت پذیرایی دفاع پایان نامه افزود. قابلیت انتخاب تمام موارد ذکر شده در فروشگاه اینترنتی مهمانو وجود دارد. شما به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید تمام اقلام مورد نظر خود را در پک پذیرایی بچینید و آن را سفارش دهید. همچنین مهمانو پک پذیرایی های پیشنهادی برای پایان نامه دارد و شما می‌توانید آن ها را سفارش دهید.

پذیرایی جلسه دفاع از پایان نامه
پذیرایی جلسه دفاع از پایان نامه

تجربه پذیرایی دفاع پایان نامه با پک پذیرایی مهمانو

تا به حال تعداد زیادی از دانشجویان ارشد و دکتری، مهمانو را به عنوان میزبان پذیرای دفاع پایان نامه خود انتخاب کرده اند. مهمانو هم از این اعتماد حسن استفاده را کرد و بهترین اقلام خوراکی را در زیباترین پک پذیرایی در اختیار مهمانان جلسه دفاع قرار داد. رضایت بالای ۹۵ درصدی دانشجویان از مهمانو خود گواهی بر کیفیت پک پذیرایی دفاع مهمانو است. تجربه شیرین پذیرایی جلسه دفاع توسط مهمانو به قدری بالا است که دیگر هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید با شماره گیری ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ از مشاوران باتجربه مهمانو برای پذیرایی دفاع پایان نامه خود کمک بگیرید. همچنین برای سفارش دادن کافی است به سایت مهمانو بروید و پک پذیرایی مورد نظرتان را سفارش دهید.

پک پذیرایی دفاع پایان نامه
مهمانو همیشه در کنار شما

مهمانو؛ دوستی همیشه در کنار شما

تیم مهمانو بسیار خرسند است که همیشه در کنار شما بوده است. جلسه دفاع پایان نامه از آن روزهای فراموش نشدنی برای هر فرد هست. دقیقا همان روزی که شما پاداش سال ها درس خواندن و زحمت خود را می‌گیرید، مهمانو در کنار شما است و شما را شیرین کام می‌کند. مهمانو سعی کرده در تمام مراحل زندگی در کنار دوستان خود باشد و باری را از روی دوش برگزارکنندگان مراسم ها و جلسه دفاع پایان نامه بردارد. مهمانو امیدوار است که این دوستی همیشگی باشد و با پک پذیرایی شیک خود همیشه شما را خوشحال کند.

خرید پک پذیرایی دفاع پایان نامه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا