صبحانه شیک برای مهمان

همه ما می‌دانیم وعده صبحانه باید شکل کامل‌ترین وعده روزانه ما باشد و تمام مواد مقوی و املاح مورد نیاز بدن در آن وجود داشته باشد. بررسی آمارها نشان می‌دهد در کشورهای توسعه یافته و جهان اول، صبحانه اهمیت دوچندانی دارد و سعی بر این است که بیشترین مصرف غذا در این وعده باشد. متاسفانه در ایران به این وعده غذایی آن طور که باید و شاید نمی‌پردازند و همین موضوع باعث به وجود آمدن انواع بیماری‌ها می‌شود. در کنار علت‌های گوناگون کم‌اهمیت بودن وعده صبحانه در ایران، قشنگ و شیک نبودن میز صبحانه یکی از دلایل بزرگی است که افراد رغبت به خوردن کافی صبحانه ندارند. این مطلب دقیقا برای همین است که به شما آموزش دهیم چگونه میز صبحانه شیک برای مهمان و حتی خودتان بچینید و چگونه باید برای این وعده ارزش قائل باشید؟ با ما همراه باشید.

میز صبحانه شیک برای مهمان باید چگونه باشد؟

یک میز صبحانه شیک باید به دور از اسراف به قدری مواد غذایی در درون خود داشته باشد که تمام سلیقه‌ها و علایق را پوشش دهد. برخی املت دوست ندارند، عده‌ای پنیر نمی‌خورند و خیلی‌ها کره را دوست ندارند. از آن طرف ماجرا عده‌ای عاشق املت، دلباخته پنیر و شیفه کره هستند. برای همین مثلا اگر فقط در میز صبحانه شما املت وجود داشته باشد، این ریسک وجود دارد تا عده‌ای از آن ناراضی باشند، ولی وقتی پنج قلم ماده خوراکی وجود داشته باشد، احتمال وجود کسی که از هر پنج ماده بیزار باشد در حد صفر است. برای همین توصیه اکید می‌کنیم حتما در صبحانه شیک برای مهمان خود حداقل از پنج ماده غذایی اصلی استفاده کنید.

برای هر کس یک بشقاب بزرگ، یک پیشدستی، یک کاسه قرار دهید و چنگال را سمت چپ و قاشق را در سمت راست بشقاب هر کس قرار دهید. برای تمام مواد غذایی، انبر، کفگیر و یا قاشق جدا بگذارید و سعی کنید میزتان قرینه باشد. (البته این موضوع نباید برای شما به وسواس تبدیل شود) سعی کنید مواد غذایی را طوری در میز قرار دهید تا تمام افراد به آن دسترسی راحتی داشته باشند. قرار دادن یک گلدان قشنگ می‌تواند میز شما را بیشتر از همیشه زیباتر کند.

میز صبحانه شیک
میز صبحانه شیک

حالا سوال اصلی اینجاست که آن پنج ماده غذایی چه باشد؟ در ادامه به طور کامل به این سوال پاسخ می‌دهیم.

چه مواد غذایی در صبحانه شیک برای مهمان باید وجود داشته باشد؟

شاید فکرش را هم نکنید! ولی گزینه‌های زیادی وجود دارد! به قدری گزینه وجود دارد که شما نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی این گزینه‌های می‌پردازیم:

املت در صبحانه شیک

املت را اکثر مهمانان دوست دارند. املت را می‌توانید به دو روش با رب و یا با گوجه رنده‌شده بپزید. هر کدام از این املت‌ها طرفدارهای خودش را دارد ولی املت با گوجه تازه یک چیز دیگر است! به دلیل سخت بودن طبخ املت می‌توانید املت با گوجه تازه خود را از مهمانو بخرید. مهمانو املت‌های خودش را به صورت کاملا شیک و تک نفره ارائه می‌کند. برای خرید املت مهمانو در صبحانه شیک خود برای تعداد بالای ۱۵ نفر روی خرید املت تک نفره کلیک کنید.

عدسی دیگر صبحانه شیک برای مهمان

پختن عدسی شاید به ظاهر ساده باشد، ولی فوت کوزه‌گری زیادی دارد. ادویه‌ای که در آن استفاده می‌کنید، لیمو و نان در کنار آن می‌تواند صبحانه شیکتان را تکمیل کند. از طرفی باید دقت کنید برخی از عدس‌ها زودپز هستند و بعضی نیز دیرپز هستند، به همین دلیل باید حواستان باشد عدستان شبیه ساچمه و یا له‌شده نشود. اگر پختن عدسی برای شما مشکل است، اصلا نگران نباشید! چون برای تعداد بالای ۱۵ نفر به راحتی می‌توانید از مهمانو با کلیک روی قیمت عدسی صبحانه قیمت روز آن را دیده و بخرید.

حلیم نگین صبحانه شیک برای مهمانان

چه چیزی بیشتر از حلیم می‌تواند مهمانان شما را خوشحال کند؟ پختن حلیم به سادگی املت و عدسی نیست و نیاز به زمان و تخصص خودش دارد. همچنین اگر دستگاه مخصوص پخت حلیم را نداشته باشید، باید ساعت‌ها پای دیگ باشید و آن را هم بزنید، گوشت را ریش‌ریش کنید و هزاران دردسر دیگر را تحمل کنید! همین موضوع ممکن است باعث شود بیخیال این صبحانه شیک شوید ولی به راحتی از مهمانو می‌توانید حلیم را بخرید. برای خرید حلیم روی خرید حلیم بزنید تا آن را با دارچین و شکر خوشمزه دریافت کنید.

حلیم تک نفره مهمانو شماره سفارش 02188612613
حلیم تک نفره مهمانو

آش شله قلمکار، برای آش‌بازها!

وجود آش در میز صبحانه شیک برای مهمان شما می‌تواند صبحانه‌تان را منحصر به فرد کند؛ چون کمتر کسی به ذهنش می‌رسد در میز صبحانه آش شله قلمکار قرار دهد. برای سفارش این آش خوشمزه که حاوی مواد غذایی بسیار زیادی است روی خرید آش شله قلمکار کلیک نمایید.

خوارک لوبیا! صبحانه شیک متفاوت

خوارک لوبیا داغ همراه با نان در صبح به شدت می‌چسبد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که این صبحانه ممکن است به مذاق هر کسی خوش نیاید. در پختن لوبیا باید دقت کنید که لوبیاها له نشوند و یا سفت نمانند. ادویه و رب در خوراک لوبیا صبحانه شیک برای مهمان شما نیز به شدت مهم است. همچنین توصیه اکید می‌کنیم در خوراک لوبیا قارچ نیز بریزید، چون هم خوشمزه می‌شود و هم به شدت برای بدن مفید است. برای تهیه این غذا روی خرید خوراک لوبیا بزنید.

تخم مرغ آب پز همراه گوجه

در سفره صبحانه شیک برای مهمان خود اگر قصد استفاده از تخم مرغ آب پز را دارید، حتما همراه آن چیزی شبیه گوجه، خیار و یا خیارشور قرار دهید. تخم مرغ آب پز هم به شدت مفید و خوشمزه است و می‌تواند تکمیل‌کننده سبد غذایی صبحانه شما باشد. نکته قابل ذکر آن است که تخم مرغ را در همان صبح آب پز کنید و از شب قبل این کار را نکنید؛ درست همان کاری که کارشناسان حرفه‌ای مهمانو انجام می‌دهند. برای خرید تخم مرغ آبپز همراه با گوجه گیلاسی روی خرید تخم مرغ آب پز کلیک کنید.

موز خوشمزه و همه پسند در صبحانه شیک

چه کسی موز را دوست ندارد؟ آن هم در شروع یک روز خوب؟ یکی از گزینه‌هایی که همه را در میز صبحانه شیک شگفت‌زده می‌کند، همین موز است. موز را هم می‌توانید به صورت درسته در میز قرار دهید و هم قابلیت این وجود دارد به شکل ماهی و دلفین آن را تزئین کنید. برای دیدن نحوه تزئین موز به این اشکال روی مقاله نحوه پذیرایی میوه ما بزنید. همچنین برای خرید انواع میوه برای صبحانه شیک برای مهمان خود روی میوه پذیرایی کلیک کیند.

چای و ملزومات در صبحانه شیک برای مهمان

حتما چای را در سفره صبحانه خود فراموش نکنید. می‌توانید هم چای در قوری بریزید و در اختیار مهمانان قرار دهید و از آن بهتر می‌توانید به صورت تک نفره در اختیار مهمانان قرار دهید. برای خرید چای تک نفره روی خرید چای تک نفره بزنید.

به عنوان شیرین‌کننده می‌توانید از نبات، شکر، قند و یا خرما استفاده کنید که برای خرید هر کدام می‌توانید روی خرید اقلام صبحانه کلیک نمایید.

شکلات صبحانه، از این خوشمزه تر داریم؟

شکلات صبحانه را تقریبا همه دوست دارند. فقط مشکلی که این محصول دارد، کثیف‌کاری در خوردن است که شیک بودن میز صبحانه را به هم می‌زند. اما این مشکل هم چاره دارد و آن را شرکت فرمند ارائه داده و آن شکلات صبحانه تک نفره فرمند است.

شکلات صبحانه مهمانو سفارش 02188612613
شکلات صبحانه تک نفره فرمند

سایر گزینه‌های روتین میز صبحانه شیک برای مهمان

پنیر، مربا، کره، حلوا شکری، ارده، عسل سایر مواردی است که توصیه می‌کنیم حداقل یکی دو تا از این موارد در میز صبحانه شما رخ‌نمایی کند. شما علاوه بر توانایی خرید تک به تک این اقلام می‌توانید، به صورت پک صبحانه نیز از مهمانو صبحانه بخرید که شامل چندین قلم است.

امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا یک میز عالی صبحانه شیک برای مهمان خود بچینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا