سفارشات شب یلدا باید چگونه باشد؟

شما می‌توانید انواع پک یلدا و اقلام خوراکی یلدا را از مهمانو سفارش دهید. در ادامه به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید از سایت معتبر و خوشنام مهمانو سفارش شیرینی و کیک شب یلدا و آجیل یلدا و انار و … را بدهید.

سفارش کاپ کیک شب یلدا

برای سفارش انواع کاپ کیک برای شب یلدا حتما ۷۲ ساعت قبل از جشن با مهمانو به شماره ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس گرفته و کاپ کیک خود را سفارش دهید. برای دیدن کاپ کیک های مهمانو روی خرید کاپ کیک انلاین کلیک نمایید. کاپ کیک نوعی جدیدی از کیک‌های تک نفره باکیفیت است که می‌تواند در سبد سفارشات یلدایی شما جای بگیرد. معمولا نسل جوان علاقه بیشتری به خوردن کاپ کیک دارند، برای همین اگر مهمانان شما از این قشر هستند، توصیه می‌کنیم شانس پذیرایی کاپ کیک های لذیذ مهمانو را از دست ندهید.

خرید کاپ کیک پذیرایی درجه یک در تهران و کرج با شماره 02188612613
از کاپ کیک های مهمانو به همین راحتی نمی‌توان گذشت!

سفارش آجیل شب یلدا

شما می‌توانید بسته آجیل یلدا با کیفیت مهمانو را سفارش دهید. برای سفارش این آجیل روی بسته آجیل مهمانو کلیک کنید. سعی کنید با توجه به بودجه خود، حتما آجیل را سفارش دهید؛ زیرا آجیل، مخصوصا آجیل درجه یک چهارمغز یکی از ارکان اصلی پذیرایی‌های شب یلدا است. برای سفارش آجیل حداقل ۷۲ ساعت قبل از دریافت باید با ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.

سفارش آجیل چهار مغز شب یلدا با شماره گیری 02188612613
آجیل درجه یک مهمانو برای شب یلدا

سفارش انار دان شده، آب انار طبیعی و خود انار برای شب یلدا

همانطور که می‌دانید انار یکی از ارکان اصلی پذیرایی شب یلدا است. شما می‌توانید خود انار را سفارش دهید؛ برای این کار روی خرید انار مجلسی کلیک کنید.

خرید انار درجه یک شسته شده آماده مصرف با شماره 02188612613
انار سرخ و باکیفیت و شسته شده مهمانو

 

علاوه بر این مورد می‌توانید برای راحتی مهمانان، انار را به شکل دان شده در اختیارشان قرار دهید، برای این کار روی انار دون شده کلیک نمایید.

خرید انار دان شده در بسته بندی زیبا از مهمانو با شماره 02188612613
انار دان شده مهمانو در بسته بندی شکیل

 

همچنین شما می‌توانید آب انار طبیعی را از مهمانو سفارش دهید و مهمانانتان را سورپرایز کنید، برای سفارش آب انار، روی خرید آب انار طبیعی کلیک کنید.

خرید آب انار طبیعی درجه یک از مهمانو 02188612613
آب انار طبیعی درجه یک مهمانو یک چیز دیگر است!

سفارش کیک بسته بندی و شیرینی تک نفره برای یلدا

شما می‌توانید انواع کیک بسته بندی را با زدن روی کیک پذیرایی بسته بندی خریداری نمایید. همچنین با زدن روی شیرینی بسته بندی تک نفره، باکیفیت‌ترین شیرینی‌های یلدا را بخرید. سفارش کیک را ۴۸ ساعت قبل از تحویل و سفارش شیرینی را حداقل ۷۲ ساعت قبل از زمان جشن مورد نظرتان انجام دهید.

خرید شیرینی پای آناناس درجه از مهمانو 02188612613
جای این پای آناناس خوشمزه در پک یلدا خالی نیست؟

سفارش نوشیدنی بسته بندی برای جشن شب یلدا

شما می‌توانید انواع آبمیوه بسته‌بندی و شیرکاکائو و آب میوه طبیعی را با زدن روی نوشیدنی پکی خریداری کنید. برای سفارش آبمیوه‌های طبیعی حتما ۷۲ ساعت قبل با مهمانو در تماس باشید و برای سفارش نوشیدنی‌های بسته بندی نیز لااقل ۴۸ قبل به مهمانو اطلاع دهید.

خرید آب پرتقال طبیعی درجه از مهمانو 02188612613
آب پرتقال طبیعی مهمانو

سفارش میوه مجلسی شسته شده یلدا

شما می‌توانید انواع میوه‌های فصل را به صورت شسته شده بدون لک از مهمانو خریداری کنید. از آن جا خرید میوه مجلسی ریسک بالایی دارد، به شما توصیه می‌کنیم برای سفارش میوه روی پک میوه کلیک کنید.

سفارش موز درجه یک شسته شده بدون لک با شماره 02188612613
موز شسته شده و بدون لک

سفارش میوه خورد شده برای شب یلدا

شما می‌توانید میوه خورد شده را در قالب بسته‌بندی‌های تک نفره بسیار شکیل از مهمانو خریداری کنید. هر بسته میوه خورد شده شامل تعداد بالایی از میوه‌های گوناگون است. برای خرید این محصول سالم و خوشمزه و زیبا، میوه خورد شده را بزنید. سفارش این محصول را هم، چند روز قبل تحویل انجام دهید.

سفارش میوه خورد شده شکیل یک نفره از مهمانو 02188612613
میوه‌های خوردشده مهمانو در بسته بندی قشنگ

سفارش غذای باکیفیت برای شام شب یلدا

برای شام یلدا هم می‌توانید در کیفیت بالا از مهمانو سفارش دهید. برای خریدن شام شب یلدا با کیفیت بالا و قیمت مناسب روی غذای بیرون بر  کلیک کنید.

سفارش جوجه کباب بیرون بر در تهران و کرج در کیفیت و قیمت مناسب با شماره 02188612613
چلوجوجه کباب مهمانو آماده است. بفرمایید!

 

برای سفارش هر کدام از موارد گفته شده در این مطلب با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا