دفاع پایان نامه خوشمزه

روز دفاع پایان نامه، از مهم ترین روزها در دوران دانشجویی ست ، افراد در تلاش اند که همه نکاتی که بر روی کیفیت جلسه دفاع اثرگذار است را به نحو احسنت رعایت کنند  که نتیجه زحمات خود را که معمولاٌ با شاخصی به نام نمره سنجیده می شود به طور کامل کسب کنند.

به طور معمول در جلسه دفاع اساتیدی حضور پیدا می کنند که از قبل شناختی بر شما و فرآیند پژوهشی که شما زیر نظر استاد راهنمایتان گذرانده اید ندارند و ممکن است سوالاتی بپرسند که روند جلسه دفاع پایان نامه را برای شما دچار مخاطره کنند.

در این بین اهمیت دادن به نظر اساتید و داوران در حین ارائه، تسلط کامل بر روی ارائه، بررسی تجهیزات لازم جهت ارائه مثل شارژ لب تاپ و چک کردن ویدئو پروژکتور و اسلایدها و…. بسیار ضروری است، ولی نکته ای که توجه به آن کم رنگ تر است، پذیرایی مهمانان به ویژه اساتید می باشد.

معرفی شرکت ارائه دهنده بسته پذیرایی دفاع پایان نامه

خوردن خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف در ساعات متفاوت روز و فصول مختلف بر انرژی افراد تاثیر گذار است، مثلا برای افرادی که در ساعات ظهر فصل تابستان جلسه دفاع در پیش دارند ، شاید انتخاب نوشیدنی گرم انتخاب صحیحی نباشد و احتمالا اساتید محترم با نوشیدن آبمیوه با طعم موهیتو حوصله بیشتری برای همراهی شما در جلسه دفاع پایان نامه دارند از طرفی اگر جلسه دفاع شما در ساعات ناهار و یا صبحانه برگزار می شود سرو کردن خوراکی هایی مانند پیراشکی گوشت و یا سمبوسه در ساعات ناهار و یا کیک های صبحانه در وعده صبحانه از گرسنگی اساتید که  اثرات منفی بر دفاع شما می گذارد پیشگیری می کند،  بنابراین در کنار توجه به ارائه خوب و مسلط، توجه به انتخاب ترکیب صحیحی از خوراکی ها و نوشیدنی ها برای جلسه دفاع حتما بسیار اثر گذار خواهد بود.

مهمانو نام سایتی است که بسته پذیرایی آماده دفاع پایان نامه می‌فروشد. بد نیست به آن سری بزنید.

جهت مشاهده پک های پذیرایی آماده روی لینک های زیر کلیک کنید:

سفارش پک پذیرایی دفاع پایان نامه

جهت سفارش و مشاوره بسته پذیرایی می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس حاصل نمایید.

لینک سایت مهمانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا