خرید آنلاین میوه بسته بندی شده(Buy fruit online)

اگر قصد خرید میوه بسته بندی شده به صورت شسته‌شده و مجلسی از فروشگاه مهمانو را دارید با شماره ۰۲۱۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید و برای دیدن میوه‌ها روی میوه بسته بندی شده کلیک نمایید. در سالهای اخیر کسب و کارهای جدیدی در کشورهای توسعه یافته در حوزه خرید آنلاین خرید آنلاین میوه بسته بندی شده (Buy fruit online)شده اند. حتی آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان نیز فروش انواع میوه و سبزیجات را به محصولات خود اضافه کرده است. برای اطلاع بیشتر در رابطه با خرید آنلاین میوه بسته بندی شده از سایت mehmano.com همراه ما باشید.

خرید آنلاین میوه بسته بندی شده
خرید آنلاین میوه بسته بندی شده

خرید آنلاین میوه بسته بندی شده از بای فروت:

بای فروت (خرید آنلاین میوه بسته بندی شده) یکی از سایت های فروش میوه می باشد که بخش بزرگی از بازار فروش میوه کشور استرالیا در اختیار دارد. این سایت به صورت آنلاین سفارش های مشتریان را دریافت کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت به مشتریان خود تحویل می دهد.

برای اطلاع از این که هر یک کیلو میوه آن هم از هر نوعی چند عدد می شود بر روی این لینک کلیک کنید: هر یک کیلو میوه چند عدد میشه؟

در ادامه:


بیگ بسکت (خرید اینترنتی میوه) یکی از بزرگترین استارت آپ های هندی است که در زمینه فروش آنلاین میوه و محصولات غذایی فعالیت می کند. بیش از ده هزار محصول در این فروشگاه به فروش می رسد و در حدود ۳۰ شهر دفتر دارد. بیگ بسکت انواع میوه ها در پک ها و بسته بندی های(Buy fruit online) مختلف و متنوع به مشتریان خود عرضه می کند.

بای فروت
بای فروت

استارت آپ فرش دایرکت:

بسته همایش مهمانو
بسته همایش مهمانو

یکی دیگر از استارت آپ موفق جهان در زمینه فروش محصولات غذایی فرش دایرکت می باشد. این سایت دایره وسیعی از محصولات غذایی از میوه تا گوشت و مرغ و … را به مشتریان خود عرضه می کند. فرش دایرکت در سال ۱۹۹۹ آمریکا تاسیس شده است. البته در سال ۲۰۰۹ با جذب سرمایه فعالیتهای خود را در اینترنت گسترش داده است. در حال حاضر جز ۵۰۰۰ سایت پربازدید آمریکا محسوب می شود.

استارت آپ فروت پیپل :


فروت پیپل استارت آپ (خرید آنلاین میوه بسته بندی شده ) ایرلندی است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی پک میوه آغاز کرده است. این شرکت میوه های (Buy fruit online)خانواده را به صورت دوره ای بر اساس انتخاب مشتری به صورت هفتگی، دوهفتگی و یا ماهانه تهیه و در آدرس مورد نظر مشتری تحویل می دهد.

برای مثال:

برای مثال در حالت تحویل هفتگی، مقدار میوه مورد نیاز مشتری برای مدت یک هفته تحویل داده می شود و از دور ریخت و اتلاف میوه جلوگیری کرده و هزینه های خانوار را کاهش می دهد. فروت پیپل همچنین میوه مورد نیاز برای جشنها، مجالس و جلسات را به صورت بسته بندی شده تهیه و به مشتریان خود تحویل می دهد. نکته مهم اینکه میوه های خریداری شده در بسته بندی های بهداشتی و شکیل در مدت زمان کوتاه به مشتریان عرضه می شود.

فروت پیپل
فروت پیپل

استارتاپ موفق فروش میوه بسته بندی در ایران:

در ایران نیز استارتاپ های متعددی در زمینه فروش میوه بسته بندی مجالس و مراسم راه اندازی شده اند. یکی از اولین استارتاپ های میوه بسته بندی در ایران مهمانو است. اما شرکت های بسته بندی میوه چه کاری انجام می دهند؟

اما:

فرض کنید قرار است چند روز آینده مراسمی را برگزار کنید و شما دوست دارید با میوه از مهمان های خود پذیرایی کنید. دو راه دارید:

راه اول: اینکه یک یا چند سینی بزرگ میوه را در مجلس قرار دهید و با پیش دستی میوه از مهمان های خود پذیرایی کنید. این کار خیلی محترمانه و در بساری از مراسم ها معمول می باشد. اما آماده کردن پیش دستی میوه و توزیع و جمع آوری کمی کار را سخت می کند.

راه دوم :تهیه و توزیع پک میوه تک نفره آماده می باشد. برای این کار باید از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و یا از پک های مقوایی استفاده کنید. برای خرید میوه بهتر است به تره بار مرکزی تهران در بزرگراه آزادگان مراجعه کنید. بهترین ساعت خرید ۱۲ شب تا ۶ صبح می باشد. اما اگر امکان خرید، شستشو و بسته بندی میوه برای شما وجود ندارد، بهتر است این کار را به یکی از شرکت های معتبر بسته بندی میوه بسپارید. مانند مهمانو

و اما چطور از مهمانو پک میوه و یا بسته میوه بخریم؟

برای خرید اینترنتی پک میوه و یا بسته میوه مجالس از مهمانو به سایت مهمانو مراجعه کنید. شما می توانید از بسته های آماده میوه مراسم انتخاب کنید و یا از بخش بسته پذیرایی دلخواه، پک میوه دلخواه خودتان را بچینید. و همچنین میوه هر فصل را به صورت تازه و با قیمت مناسب دریافت کنید.

جهت سفارش و مشاوره بسته پذیرایی می توانید با شماره تلفن های ۸۸۶۱۲۶۱۳۰-۸۸۶۱۰۶۴۹-۰۹۱۹۸۲۸۵۷۶۸ تماس حاصل نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا